Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik ook in de OP?

2baf.jpg
 
Berekening gedaan, project gaat er idd in onderdelen uit...

Als men interesse heeft, te koop voor de SP1:

Nieuwe vorkpoten, alleen gemonteerd, geen km gereden...
Remklauwen voor
Voorwiel evt met schijven
Voorwiel-as met pasbussen

Wat moeten die poten kosten dan?
 
Heb ff op Ebay gekeken, daar staan gebruikte poten voor 450 pond te koop en nieuwe voor de SP2 voor 890 euri.

Denk dat 450 euri dan best een nette prijs is voor deze poten...
 
Heb ff op Ebay gekeken, daar staan gebruikte poten voor 450 pond te koop en nieuwe voor de SP2 voor 890 euri.

Denk dat 450 euri dan best een nette prijs is voor deze poten...

Ik heb mijn brommer te koop staan, maar als ik die prijzen van de onderdelen zie, denk ik dat ik de mijne maar in stukjes ga verkopen dat gaat volgens mij vlotter.
 
Probleem wat ik met m'n project heb, is dat de 2e versnelling vervangen moet worden. Dat zorgt er toch wel voor dat de prijs flink omkaag keldert, terwijl er voor aardige prijzen aan onderdelen op zitten.
Dan maar losse onderdelen verkoop, een bike die gewoon goed is (zeker een SP) verkoopt zichzelf wel al kan er ff tijd overheen gaan...
 
Dat is ruk man, ik had de 3e stuk ivm een kapotte schakelvork. Was al met al bijna 700 kwijt, dit ook omdat de 4 aan de 3 gekoppeld zit.
En je hebt nog een paar nieuwe keringen nodig, uitgaande as en die van de schakelstift.

Daarna was ze wel weer als nieuw :Y *O*
 
gute morgen!

vfr pookje is binnen.........
maar is toch wat aan de lange kant, hierdoor bijna geen ruimte tussen pookje en stepje....
met de standaard spullen is het dus niet echt te doen, wel met de verlengers die je hele stepgebeuren wat naar achteren halen....maar zo ver ben ik nog niet....zjucht.



mooie botsmuts flojo!
Dank je.
 
@ flojo: idd een gave helm, was ik ff vergeten te vermelden :9
Thanx, zag 'm op marktplaats, prima conditie, hebbedingetje.
Oja, wie heeft er nog een achterspatbord over/te koop ? Doordat ik de bevestigingsgaten te veel heb uitgedremeld (omdat m'n '55 achterband er nauwelijks onder kon) zijn het nu geen gaten meer en trilt ie steeds los.
full
 
Heb er nog 2 liggen, waaronder een nieuwe. Pasvorm is niet echt optimaal, moest ook het eea aanpassen. Maar uiteindelijk werd dat niets, na contact met de verkoper toen een nieuwe gekregen. Pasvorm van de nieuwe weet ik niet, maar weet niet of je een beetje handig bent?

Is het niet met een ringetje te regelen dan of is het gat daar te groot voor?
 
Laatst bewerkt:
Heb er nog 2 liggen, waaronder een nieuwe. Pasvorm is niet echt optimaal, moest ook het eea aanpassen. Maar uiteindelijk werd dat niets, na contact met de verkoper toen een nieuwe gekregen. Pasvorm van de nieuwe weet ik niet, maar weet niet of je een beetje handig bent?

Is het niet met een ringetje te regelen dan of is het gat daar te groot voor?
Nou, ik begon met een klein sluitringetje maar ik heb steeds grotere nodig...na een nieuwe ketting en tandwiel er op gezet te hebben is het achterwiel een stukkie naar voren gekomen waardoor die aanliep. SP heeft nu een wielbasis gelijk aan de step van m'n jongste zoon.
Ben redelijk handig maar met kunststof dus niet.
Wat voor aanpassing zou er nodig zijn ?
 
's morgensss, vanmiddag ff naar Goedhart Bodegraven, dit weekend najaarsbeursje. Kan ik gelijk m'n nieuwe helm showen/testen...
[afbeelding]

Heb je SP1 zien staan tegen het perkje aan, zag geen MF sticker maar herken de grote 3 op je kont, anders had ik je wel gespot! Bij deze dan alsnog GESPOT!!!
Overigens reed ik met nog een andere rode SP1 op naar Goedhart, misschien ook iemand van hier?
Groeten Raymond. :W
 
Laatst bewerkt:
Heb je SP1 zien staan tegen het perkje aan, zag geen MF sticker maar herken de grote 3 op je kont, anders had ik je wel gespot! Bij deze dan alsnog GESPOT!!!
Overigens reed ik met nog een andere rode SP1 op naar Goedhart, misschien ook iemand van hier?
Groeten Raymond. :W
:W
Ik heb 1 rode SP1 gezien, die reed rond 14:00 op de N11 van Goedhart weg toen ik net aankwam.
 
gute morgen!

vfr pookje is binnen.........
maar is toch wat aan de lange kant, hierdoor bijna geen ruimte tussen pookje en stepje....
met de standaard spullen is het dus niet echt te doen, wel met de verlengers die je hele stepgebeuren wat naar achteren halen....maar zo ver ben ik nog niet....zjucht.



mooie botsmuts flojo!

De schakelpook van een blackbird opzoeken. Die
Komt op exact dezelfde plek terecht...
 
Hé bah, vandaag voor 't eerst ff gereden, trekt de motor een beetje naar links als je het stuur los laat
Ook wil ie linksom naar binnen vallen en rechtsom wijd lopen.
Even kijken of de poten 'lossen' helpt, anders gaan ze d'r uit om te laten nameten/richten

Zit je achterwiel wel recht ?
 
:W
Ik heb 1 rode SP1 gezien, die reed rond 14:00 op de N11 van Goedhart weg toen ik net aankwam.

Jij stond er al toen wij aankwamen, ik heb mijn SP1 dichtbij het bushokje voor een aantal vrachtwagen neergezet (links als je kwam aanrijden) en die andere SP1 stond tegen die wasstraat aan. :W
 
Volgende week in de MOTOR73 in het item 'Marathonmotor' een VTR SP1.
Een twee kleurige SP1, rechterkant oranje linker kant zwart. Volgens mij hier ook al eens voorbij gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan