Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff
Kroonplaten gelost, poten nagekeken (leken iig recht)
Nog staat het voorwiel er niet recht in :/

Iemand tips/ideeën?
Waar kan ik m'n poten bijv na laten kijken? (Omgeving Zwolle)


Zit er geen verschil in de bussen??????
Dat je die omgewisseld hebt
 
Zit er geen verschil in de bussen??????
Dat je die omgewisseld hebt

Bussen zit volgens mij wel verschil in, dus dat heb je niet snel verkeerd
Ik bedoelde dat hij niet in lijn staat met de motor als het stuur recht staat.
 
Pfff
Kroonplaten gelost, poten nagekeken (leken iig recht)
Nog staat het voorwiel er niet recht in :/

Iemand tips/ideeën?
Waar kan ik m'n poten bijv na laten kijken? (Omgeving Zwolle)

Ten Kate is redelijk dichtbij voor jou lijkt me. Je zou ook even naar ARAL motorservice kunnen gaan in Zwolle, schijnt ook een goed zaakje te zijn :)
 
Ik heb mijn SP1 ingeruild en wordt weer redelijk standaard gemaakt waardoor ik nog een Ohlins schokbreker te koop kan aanbieden. Is mooi poser materiaal en geeft ook absoluut meerwaarde bij sportief straatgebruik en circuitgebruik. Past sowieso op een SP1, wellicht ook op een SP2. Nieuwprijs variërend rond de 1350 tot 1500 euro , mag nu weg voor 500 euro.

46PRXLS_horiz0131.jpg


Edit:

Op de site ohlins.nl gekeken en daar lijken de typenummers overeen te komen voor een SP1 en SP2.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn SP1 ingeruild en wordt weer redelijk standaard gemaakt waardoor ik nog een Ohlins schokbreker te koop kan aanbieden. Is mooi poser materiaal en geeft ook absoluut meerwaarde bij sportief straatgebruik en circuitgebruik. Past sowieso op een SP1, wellicht ook op een SP2. Nieuwprijs variërend rond de 1350 tot 1500 euro , mag nu weg voor 500 euro.

[afbeelding]

Edit:

Op de site ohlins.nl gekeken en daar lijken de typenummers overeen te komen voor een SP1 en SP2.


Mooooooooooooooi :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Die hoort thuis op die dikke Black Edition van jou ;) En nee, ik doe niet aan sponsoring :P

Had je dit gister geplaatst dan was ie zeker op de SP gekomen :Y :Y :Y
Gister afspraak gemaakt dat ik mijn vriendin de eerste maanden sponsor met haar paard
Dus ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal als een stekker |( |( |(
Maarja je kan niet alles hebben war '( '( '(
 
Ik heb evt nog een veer liggen voor ongeveer 105 kg 01092-34/100 L109
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn SP1 ingeruild en wordt weer redelijk standaard gemaakt waardoor ik nog een Ohlins schokbreker te koop kan aanbieden. Is mooi poser materiaal en geeft ook absoluut meerwaarde bij sportief straatgebruik en circuitgebruik. Past sowieso op een SP1, wellicht ook op een SP2. Nieuwprijs variërend rond de 1350 tot 1500 euro , mag nu weg voor 500 euro.

[afbeelding]

Edit:

Op de site ohlins.nl gekeken en daar lijken de typenummers overeen te komen voor een SP1 en SP2.
Heb wel interesse, wanneer was d'r laatste service beurt?
 
Heb wel interesse, wanneer was d'r laatste service beurt?

Bij straatgebruik moeten ze om de 30.000km een servicebeurtje hebben. Hij zat er onder toen ik de motor kocht, en heb er zelf om en nabij de 20.000km mee gereden dus misschien is het verstandig om hem even te servicen

Edit:

Paar duizend km geleden nieuwe binnenpoten laten monteren en toen nog gevraagd of de Ohlins geserviced moest worden maar was niet nodig :)
 
Laatst bewerkt:
Bussen zit volgens mij wel verschil in, dus dat heb je niet snel verkeerd
Ik bedoelde dat hij niet in lijn staat met de motor als het stuur recht staat.
Staan je clip-ons nog wel goed? Toen bij een oude motor van mij de clip-on was verschoven leek het wiel ook scheef te staan. Zou een goedkope oplossing zijn maar denk dat je dit wel was opgevallen :9
 
Bij straatgebruik moeten ze om de 30.000km een servicebeurtje hebben. Hij zat er onder toen ik de motor kocht, en heb er zelf om en nabij de 20.000km mee gereden dus misschien is het verstandig om hem even te servicen

Edit:

Paar duizend km geleden nieuwe binnenpoten laten monteren en toen nog gevraagd of de Ohlins geserviced moest worden maar was niet nodig :)
Ok, dan zou er dus nog z'n kleine €100,- bij....
Ik ga in overleg :Y
 
Staan je clip-ons nog wel goed? Toen bij een oude motor van mij de clip-on was verschoven leek het wiel ook scheef te staan. Zou een goedkope oplossing zijn maar denk dat je dit wel was opgevallen :9

Clip-on stonden goed, de hele kroonplaat etc stond uit het midden als je rechtdoor reed.
Kom net terug van Kalsbeek, blijken toch de binnenpoten krom te zijn -O-
Gelukkig waren er nog 2 in voorraad bij de onderdelen leverancier, dus dat scheelt weer :)
 
Ja klopt, had liever een bepaalde ex-SP1 eigenaar ontdaan van z'n zweeds stukkie goud :9 O-)

Haha ik kan je niet in de portomonnee kijken Jelmer. Wil hem nog wel naar Zwolle brengen hoor als het daar op vast zit :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan