Het VTR-SP 1 & 2 topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja bedoelde inclusief circuit dag ja. Nog niet gereden met de VTR ben benieuwd hoe die daar bevalt.

Achso, ik weet niet of ik dat dan wil combineren met een circuitdag, ik gooi dan meestal de motor op de kar zodat ik nog wat extra spul mee kan nemen.

De planning is iig 2 stersessies op de LMD (opwarmen :+)
en dan een circuitdag op Assen en Spa *O*
 
Mensen de nieuwe Moto73 al gelezen?
Staat een SP1 in met pak 'm beet 180.000km op de klok :9 (ook een ex SP-topic ganger btw)


pstttt... ben nog steeds hier undercover ;)
full
 
ik wil andere kett en tandwielen bestellen zodat mij sp1tje wat harder trekt... wat is de beste/gekste verhouding volgens jullie?? Hou dan trouwens een goed gebruikt set over met goudkleurige ketting

Ik ging van origineel naar voor een tandje minder (kost geen drol) voor iets meer trekkracht maar dat vond ik toch te veel ten koste gaan van die lekkere lange 1e versnelling. Heb er nu ook achter een tandje vanaf, prima zo. Maar ik rij geen circuit op m'n SP.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn SP1 ingeruild en wordt weer redelijk standaard gemaakt waardoor ik nog een Ohlins schokbreker te koop kan aanbieden. Is mooi poser materiaal en geeft ook absoluut meerwaarde bij sportief straatgebruik en circuitgebruik. Past sowieso op een SP1, wellicht ook op een SP2. Nieuwprijs variërend rond de 1350 tot 1500 euro , mag nu weg voor 500 euro.

[afbeelding]

Edit:

Op de site ohlins.nl gekeken en daar lijken de typenummers overeen te komen voor een SP1 en SP2.

Is deze al verkocht?
Verkeerd in nette staat neem ik aan?
 
ik ben ff met een klein najaars beurtje bezig aan me sp1.
nu heb ik eigenlijk een paar vraagjes aan jullie,

- ik rij al jaren met castrol halfsyntheet in me sp maar hoor geregeld mensen die claimen dat de motul halfsyntheet beter is.
heeft iemand van jullie er ervaring mee? motul 5100

-ik heb me sp nu 7 jaar en direkt in het begin heb ik er een pc3-usb opgezet met een (verbouwde) download map waar ie best goed op loopt.
nu zag ik tijdens wat surfen dat er tegenwoordig voor de sp de pc5 verkrijgbaar is die je dus ook kunt uitrusten met autotune.
heeft iemand van jullie daar ervaringen mee op de sp1?
-als laatste, mijn bandjes zijn op het einde (bt016). wat is op het moment de betere band voor een sp?
levensduur is mooi maar grip is het belangrijkst.
ikzelf neig naar de opvolger van de 016 bridgestone maar mischien heeft iemand van jullie de gouden tip?

reacties zoals altijd weer zeer gewaardeerd.

voor de rest heb ik weinig boeiends te melden.
de speen start en loopt altijd (zekers nu met een ytz14 ipv12 batterij) en gaat nooit stuk eigenlijk.
ik rij door tot de wielen eraf vallen dan maar.
 
ik ben ff met een klein najaars beurtje bezig aan me sp1.
nu heb ik eigenlijk een paar vraagjes aan jullie,

- ik rij al jaren met castrol halfsyntheet in me sp maar hoor geregeld mensen die claimen dat de motul halfsyntheet beter is.
heeft iemand van jullie er ervaring mee? motul 5100

-ik heb me sp nu 7 jaar en direkt in het begin heb ik er een pc3-usb opgezet met een (verbouwde) download map waar ie best goed op loopt.
nu zag ik tijdens wat surfen dat er tegenwoordig voor de sp de pc5 verkrijgbaar is die je dus ook kunt uitrusten met autotune.
heeft iemand van jullie daar ervaringen mee op de sp1?
-als laatste, mijn bandjes zijn op het einde (bt016). wat is op het moment de betere band voor een sp?
levensduur is mooi maar grip is het belangrijkst.
ikzelf neig naar de opvolger van de 016 bridgestone maar mischien heeft iemand van jullie de gouden tip?

reacties zoals altijd weer zeer gewaardeerd.

voor de rest heb ik weinig boeiends te melden.
de speen start en loopt altijd (zekers nu met een ytz14 ipv12 batterij) en gaat nooit stuk eigenlijk.
ik rij door tot de wielen eraf vallen dan maar.

Ik reed altijd met Castrol en was nix mee aan het handje. Mbt powercommander heb ik geen ervaring mee en kan ik dus niets over zeggen. Qua banden ben ik zelf altijd erg gecharmeerd van Michelin Pilot Powers en men zegt dat de nieuwe Pilot Power weer een erg fijne all round sportband is :Y
 
Ik wil voor volgend jaar een sterkere accu, nou is er de YTZ14S van Yuasa (rond de € 150,-) of de YTZ14S van Nitro (€ 72,-)of de MBTX9U van Motobatt (€ 51,95)...
Iemand tips, ervaring ?
 
Ik heb een accu gefixt bij www.awaccu.nl , bedrijfje uit Barendrecht. Ik was 75,- kwijt voor een ytz14s, hij start nu een heel stuk beter dan met die 12 amp accu...
 
Laatst bewerkt:
En dat is die van Nitro ? Kan de 14 volts niet vinden op de site of ben je langsgegaan ?
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan wat je zelf wil,met 2,5W is hij slapper en met 10W wat stugger,(daar tussenin heb je nog 5W en 7.5W)dacht dat het standaard rond de 10W was,staat dat niet ergens in de O.P.
Ik rij met mijn Ohlins 5W,maar dat kan je volgens mij niet vergelijken.
Succes

Edit:
Pro Honda Suspension Fluid ss-8 is gelijk aan 10W
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan wat je zelf wil,met 2,5W is hij slapper en met 10W wat stugger,(daar tussenin heb je nog 5W en 7.5W)dacht dat het standaard rond de 10W was,staat dat niet ergens in de O.P.
Ik rij met mijn Ohlins 5W,maar dat kan je volgens mij niet vergelijken.
Succes

Heb idd 10W gehaald, zal mij benieuwen, anders pleur ik er 7,5 of 5 in.
Dan maar wat langer er mee bezig, zolang die maar goed is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan