Casey Stoner deel 3

tumblr_mujzsh1Als1spdxzho1_500.jpg
 
Als ome Casey mee doet dan wint ie 'm, geen twijfel. Geeneens inkomen maar gelijk de pit uitblaffen en winnen. En dan nonchalant weglopen en niks zeggen...........
 
Stoner zou op PI gewoon de helm van Hayden op moeten zetten en dan ipv hem mee moeten race. En winnen natuurlijk. Na afloop weer een wisseltruuk en Hayden op hoogste podium

:]
 
Als ome Casey mee doet dan wint ie 'm, geen twijfel. Geeneens inkomen maar gelijk de pit uitblaffen en winnen. En dan nonchalant weglopen en niks zeggen...........

:^
Zou echt top zij als hij mee kan doen op de LCR.
Wie blijft er anders over dan een 42 jarige japanse testrijder.
 
Weet niet of Stoner het tegen Marquez zou redden als hij niet een minimaal gelijkwaardige fiets heeft.
Gaat Stoner ook niet lukken als hij op de LCR fiets zit, zoals Bradl hem ook heeft, nooit niet, geloof ik niet. :N Moet 'ie minstens een Repsol fabrieks fiets hebben en zelfs dan weet ik het nog niet. Marquez is gewoon extraordinary en ook Lorenzo is gewoon buitenaards goed (en blijft groeien). Zou het mooi vinden als hij er mee naar het podium kan rijden, als het al gebeurt dat hij opstapt in PI.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft het hrc kamp al duidelijk aangegeven dat CS niet zal opstappen.

Ik lees hier trouwens nergens dat Casey is toegevoegd aan het illustere rijtje van MotoGP Legends, mag je dan uberhaupt nog terugkeren? ;)
 
Volgens mij heeft het hrc kamp al duidelijk aangegeven dat CS niet zal opstappen.

Ik lees hier trouwens nergens dat Casey is toegevoegd aan het illustere rijtje van MotoGP Legends, mag je dan uberhaupt nog terugkeren? ;)
HRC kamp kan zoveel roepen. Misschien doen ze dat wel bewust. ;) Wel typisch, wij als kudde dier geloven natuurlijk gelijk wat de HRC naar de media roept. :P Eerst zien en dan geloven, geld van 2 kanten. (Dus van de HRC kant en van de kant die roept dat Casey op die LCR Honda zou moeten zitten in PI)

En als HRC echt wil dat Casey rijd, dan valt daar met de Dorna echt wel over te praten.

Anyway, ik ben benieuwd en het houd de gemoederen lekker bezig zo ;)
 
Laatst bewerkt:
Gaat Stoner ook niet lukken als hij op de LCR fiets zit, zoals Bradl hem ook heeft, nooit niet, geloof ik niet. :N Moet 'ie minstens een Repsol fabrieks fiets hebben en zelfs dan weet ik het nog niet. Marquez is gewoon extraordinary en ook Lorenzo is gewoon buitenaards goed (en blijft groeien). Zou het mooi vinden als hij er mee naar het podium kan rijden, als het al gebeurt dat hij opstapt in PI.

Casey is niet voor niets King of the Island natuurlijk. Hij eindigde 10 seconden voor Lorenzo en degradeerde de rest.

Tuurlijk mist hij de pace en het ritme, maar als hij het seizoen mee had gereden, dan had hij op een klantenhonda nog steeds een goede kans gemaakt denk ik.
 
Casey is niet voor niets King of the Island natuurlijk. Hij eindigde 10 seconden voor Lorenzo en degradeerde de rest.

Tuurlijk mist hij de pace en het ritme, maar als hij het seizoen mee had gereden, dan had hij op een klantenhonda nog steeds een goede kans gemaakt denk ik.
I know, maar zelfs de king of the island gaat het niet redden op een klanten fiets, is mijn mening :Y
 
En ze kunnen het niet maken om voor CS bij LCR full spec factory fiets neer te zetten en daarna voor onze sympathieke duitser weer een andere fiets neer te zetten.
 
Ik denk dat hij nog mensen zou verbazen wat hij zo even zou kunnen in 1 race...
PI is toch wel ZIJN circuit...ritme of niet.. :}
 
Ik denk dat hij nog mensen zou verbazen wat hij zo even zou kunnen in 1 race...
PI is toch wel ZIJN circuit...ritme of niet.. :}
Testen staat wel heel ver weg van close racen.
Maar Casey zie ik ook wel winnen op PI met een produktieracer..
En voor de race op zondag hebben ze er al drie hele dagen opzitten.

Die gasten rijden dan meer rondjes dan ik op circuitdagen het hele jaar. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan