Casey Stoner deel 3

Ik word nu wel echt nieuwsgierig naar wat voor rondetijden Casey tijdens zo'n test neerzet. Of hij nog bijvoorbeeld de tijden van Bradl en Bautista haalt, jongens die het hele jaar door op een GP-fiets zitten van vergelijkbaar materiaal. Zal wel nooit naar buiten komen...
Stoner knalde er altijd in korte tijd goede tijden uit, zal me niks verbazen als hij gewoon nog heel erg snelle tijden neerzet.
 
Ik ben niet zo heel treurig dat hij met pensioen is gegaan, want diegene die op "zijn" fiets zit heeft minstens zoveel talent en een meer kleurrijk karakter. Toch, ben ik ook wel erg benieuwd wat zijn snelheid is, een wildkaartje ofzo. Nou denk ik dat de snelheid van een rondje nog behoorlijk goed zal zijn alleen de racepace verwacht ik minder, zijn conditie en omgaan met de banden is toch weer een verhaal apart.

Kzie het alleen nooit meer gebeuren, dit doet hij vooral uit loyaliteit naar Honda toe en niet omdat hij het ZO leuk vind.
Ik kwam laatst deze race nog tegen en nog ff bekeken. Dat was wel echt een fantastische race met Stoner als winnaar.
MotoGP™ Classics - Barcelona-Catalunya 2007

Grappig feitje, hier haalde Rossi op 2/3 van de race (6 laps to go), in de laatste bocht, Stoner in en verwachtte de commentators dat hij het de allerlaatste ronde weer zou doen. En 2 jaar later stonden we helemaal perplex dat daar inhalen mogelijk is *D.
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat hij toch nog gewoon op de motor stapt. Dat houdt ook de hoop levend dat hij toch nog een keer terug komt naar de MotoGP. Hoop doet leven!
 
Kzie het alleen nooit meer gebeuren, dit doet hij vooral uit loyaliteit naar Honda toe en niet omdat hij het ZO leuk vind.
Ik kwam laatst deze race nog tegen en nog ff bekeken. Dat was wel echt een fantastische race met Stoner als winnaar.
MotoGP™ Classics - Barcelona-Catalunya 2007


doel je dan nu op het rijden/ testen?

want het rijden/race vind hij volgens mij nog steeds geweldig. het is het circus wat motgp heet wat hem tegen stond. en het vele reizen wat hij al sinds kleins af aan deed.
 
ben ook wel benieuwd wat hij nu van de Michelins vond, maar dat commentaar positief of negatief zal nog niet naar buiten mogen komen.
 
doel je dan nu op het rijden/ testen?

want het rijden/race vind hij volgens mij nog steeds geweldig. het is het circus wat motgp heet wat hem tegen stond. en het vele reizen wat hij al sinds kleins af aan deed.
Ik doel op het testen als voorzet voor een wildcard in de motogp, daar hoort het circus bij.
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben daar geen last meer van de vogelgriep :X

B3666277-DA09-481B-85B9-4E1B1CEEC1B7_zps3pbtzrqm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tja dan ben je echt un bikkel , wat donald ducks afknallen .
om indruk te maken op zijn dochtertje ofzo ? blijf het een ondanks zijn talent op de motor een kansloos figuur vinden.
 
Tja dan ben je echt un bikkel , wat donald ducks afknallen .
om indruk te maken op zijn dochtertje ofzo ? blijf het een ondanks zijn talent op de motor een kansloos figuur vinden.

Ach ons koningshuis doet t ook... lijkt wel een in scene gezette foto..
 
Tja dan ben je echt un bikkel , wat donald ducks afknallen .
om indruk te maken op zijn dochtertje ofzo ? blijf het een ondanks zijn talent op de motor een kansloos figuur vinden.

Ander land... ander volk... andere tradities/hobby's als je hem niet mag wat doe je hier dan :')
 
Laatst bewerkt:
Stoner heeft iig weer een flink emmer stront over zich heen gekregen met deze actie.
Hij heeft er op gereageerd.

For those of you who didn't like my duck hunting photo, I'm a country boy who grew up living off the land. I don't do this just for fun, we make the most of everything we are fortunate enough to take. This is the Texas style duck breast wrapped in bacon that we shared with friends and neighbours. And as for Ally being with us, she will know where her food comes from and why we should appreciate it, rather than her thinking meat magically appears in a supermarket shelf.

10714139_841236475927475_5301123533156194241_o.jpg

Tja, ik zie de lol er niet in om te jagen, maar vlees komt van dieren. Door er op te jagen hebben de dieren nog een kans gekregen dan als ze gefokt worden om te slachten. En in het wild wordt er ook op deze dieren gejaagd door bijvoorbeeld vossen.
Maar ja, om er mee op de foto te gaan lok je dit soort reacties wel uit.

Zit ie niet meer in de GP, heeft ie nog met het sociale circus te maken, het zit em niet mee _O-
 
Zo gaat dat in Australie, daar doen ze niet zo moeilijk. Ik neem aan dat de mensen die nu zitten te mopperen allemaal vegetariër zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan