Casey Stoner deel 3

Kan, maar Stoner was niet zo positief over Ducati de laatste jaren (nav manier waarop hij vond dat ze met z'n lactose intolerantie verhaal waren omgegaan) en dat ie nu toch terug keert zegt op zich wel iets.

Stoner is zo'n beetje de enig overgebleven grote coureur die niet gehinderd wordt door het ophangen van allerlei nette corporate bullshit verhalen, dus hier geef ik CS het voordeel van de twijfel.
 
Je kunt ook wel nagaan wie het niet leuk vond als hij zou invallen. Stoner had er zin in en voor Honda was het mooie PR geweest. Was alleen 1 partij die hier kon verliezen...
 
dus hier geef ik CS het voordeel van de twijfel.
Ik geloof ook best dat er een kern van waarheid in zit, maar de pers (en veel lezers) willen meteen geloven dat ergens op een middag Marc Marquez zelf, in den lijve, zegt dat-ie liever niet heeft dat Casey op bezoek komt. Of dat heel zijn crew doodsangsten uitstaat vanwege een gepensioneerd coureur.

Ik wil best geloven dat Alzamora zelf, die een behoorlijke vinger in de pap heeft, "nee" heeft gestemd. Die meneer speelt wel meer politieke spelletjes in en rondom Honda - had Puig's verhuizing naar Azië niet ook veel met hem van doen? En een rustig weekendje met alle ogen gericht op een winnende Marquez, is beter dan een druk weekend met alle ogen gericht op Stoner.

Vandaar dat ik zeg: 't is maar de vraag hoeveel mensen hierbij betrokken waren.
 
Alex Rins heeft ook gebroken met Alzamora als manager omdat Alex Marquez beter behandeld werdt in het Estrella Galicia Moto3 team. Rins schijnt zich super te voelen bij Pons in de Moto2, en is tot nu toe ook gewoon veel beter als A Marquez in Moto2.
 

Wat een baggerverhaal. Het Nederlands op racesport is vaak bron van terechte kritiek maar dit stukje blinkt op dat gebied ook niet uit.

Inhoudelijk geloof ik direct dat Stoner het graag nog eens wil proberen. Als hij zijn circuits kan uitzoeken, in de zin van circuits waarop hij verwacht dat de Ducati sterk kan zijn, denk ik dat hij nog wel eens kan verrassen.
 
Eerder zielig van CS die altijd maar huilt over alles en iedereen behalve zichzelf.

Hij is degene die vertrok en liep te janken dat hij de druk van het circus en de media niet aan kon. En dan vindt hij het gek dat Honda geen zin heeft in hem in het paddock en rond de media waar hij zo van gaat huilen.
Blijft een apart kereltje. Dat vissen en rond zn vrouw hangen zijn hem kennelijk toch erg snel gaan vervelen.....
 
Tja, hoe Honda omgaat met z'n topcoureurs weten we allemaal. Juist daarom is het zo mooi dat Casey nu terug is bij Ducati, daar staat de mens wel centraal.
 
Tja, hoe Honda omgaat met z'n topcoureurs weten we allemaal. Juist daarom is het zo mooi dat Casey nu terug is bij Ducati, daar staat de mens wel centraal.
Daar heb je gelijk in Tet, maar ja aan de andere kant, als de Duc oppemachtig was geweest en de Honda coureurs nodig had voor ontwikkeling, zou het dan nog steeds zo zijn?
 
Tja, hoe Honda omgaat met z'n topcoureurs weten we allemaal. Juist daarom is het zo mooi dat Casey nu terug is bij Ducati, daar staat de mens wel centraal.

Ze lijken wel lief te zijn voor hun topcoureurs Dani en Marc? En Casey vonden ze ook wel tof toen-ie bij Honda zat, voordat hij ineens met pensioen besloot te gaan? Ik bedoel je niet tegen te spreken, maar ik begrijp je niet helemaal. :X
 
Laatst bewerkt:
Eerder zielig van CS die altijd maar huilt over alles en iedereen behalve zichzelf.

Hij is degene die vertrok en liep te janken dat hij de druk van het circus en de media niet aan kon. En dan vindt hij het gek dat Honda geen zin heeft in hem in het paddock en rond de media waar hij zo van gaat huilen.
Blijft een apart kereltje. Dat vissen en rond zn vrouw hangen zijn hem kennelijk toch erg snel gaan vervelen.....


Hij kon het niet aan ? Hij had er geen zin meer in dat is heel wat anders.
 
Ze lijken wel lief te zijn voor hun topcoureurs Dani en Marc? En Casey vonden ze ook wel tof toen-ie bij Honda zat, voordat hij ineens met pensioen besloot te gaan? Ik bedoel je niet tegen te spreken, maar ik begrijp je niet helemaal. :X

Dan en Marc.

Hoofdsponsor repsol is Spaans... hun twee ook. Natuurlijk is honda lief voor ze
 
Terug
Bovenaan Onderaan