Casey Stoner deel 3

Sorry :X

BicZB-vCUAAWZiF.png
 
Casey tegen Nakamoto: "En toen.... toen dacht Lorenzo dat hij weer kans maakte omdat ik stopte... en toen contracteerden jullie Marc Marquez!"

Nakamoto: _O- _O-
 
Schijnen afspraken gemaakt te hebben voor volgend seizoen.
Stoner in 2015 in 1 team met Marquez.

Dat zou een natte droom zijn die uitkomt. En in de volgende headline voor 2015:

"Alle teams, behalve Honda Repsol, gooien de handdoek in de ring aangezien ze toch geen kans meer maken". })

Of:

"Naast de Factory, Factory2 en Open klasse nu ook een 4e klassen in MotoGP: Honda Repsol."
 
Laatst bewerkt:
Dat zou een natte droom zijn die uitkomt. En in de volgende headline voor 2015:

"Alle teams, behalve Honda Repsol, gooien de handdoek in de ring aangezien ze toch geen kans meer maken". })

Of:

"Naast de Factory, Factory2 en Open klasse nu ook een 4e klassen in MotoGP: Honda Repsol."

Hahah, je weet er heel wat moois van te maken!
Ondanks dat ik Stoner veel beter vind dan Pedrosa, vind ik dat hij het ook echt nog steeds wel goed doet als 2e viool *O*
Echter is Lorenzo niet de persoon die zomaar opgeeft, en er zijn meerdere die echt vechtlust hebben.

Maar Stoner terug zien is echt een grote wens van vele motorsport liefhebbers lijkt mij.
Ik denk dat Marquez het ook leuk zal vinden 8-)
 
Nou hij ziet er hier wel een stuk gelukkiger uit dan soms tijdens de races... echt die gedrevenheid die lorenzo ook heeft... denk dat dat sommigen echt zwaar valt..

Eerder zag je bij Pedrosa ook wel die enorm opgekropte gevoelens, maar volgens mij is die er een beetje overheen gestapt.
 
Jammer dat Casey in het Rossi topic wordt uitgelachen. Dat zou andersom moeten zijn, dan zou de gele petten brigade moord en brand schreeuwen, maar andersom mag blijkbaar wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan