Casey Stoner deel 3

Mensen die kritiek hebben en tegen de schenen van de gevestigde orde trappen worden altijd belachelijk gemaakt.
Stoner was/is gewoon een super talent die een sterke mening heeft over hoe het racen moet zijn.
 
Jammer dat Casey in het Rossi topic wordt uitgelachen. Dat zou andersom moeten zijn, dan zou de gele petten brigade moord en brand schreeuwen, maar andersom mag blijkbaar wel.

Hoe goed je ook bent als je stopt op je 28ste en er mankeert niks met je mag je best een beetje uitgelachen worden. :+
 
Ik mis Casey wel als het gaat om spectaculair rond rijden. Vooral zijn eigen bocht op Phillip island :}

stonertraverso.jpg


Maar hij zal altijd wel kritiek krijgen over zijn persoonlijkheid/houding. Hij heeft wel wat rare dingen gezegd en gedaan :/
Tja, moet je een "filmster" zijn als motorracer? blijkbaar wel als je door iedereen geliefd wilt zijn.

Maar ik geloof niet dat Casey belachelijk gemaakt wordt om zijn race kwaliteiten ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik mis Casey wel als het gaat om spectaculair rond rijden. Vooral zijn eigen bocht op Phillip island :}

stonertraverso.jpg


Maar hij zal altijd wel kritiek krijgen over zijn persoonlijkheid/houding. Hij heeft wel wat rare dingen gezegd en gedaan :/
Tja, moet je een "filmster" zijn als motorracer? blijkbaar wel als je door iedereen geliefd wilt zijn.

Maar ik geloof niet dat Casey belachelijk gemaakt wordt om zijn race kwaliteiten ;)
Voor mij is Casey gewoon een held, VOORAL om z'n rijstijl en prestaties, maar ook om dit soort dingen:
027006-stoner-applauds-rossi-in-jerez.jpg


Laat de haters maar haten en de trolls maar trollen verder.
 
Hij is al weken in America...wedstrijden Supercross kijken..en heeft na het weekend met Ryan Villopoto, Supercross Kampioen. ..New York bekeken...


...Die denkt niet meer aan MotoGP...
full
 
Laatst bewerkt:
Zijn reactie richting Rossi was echt geweldig na de race: ''obviously your ambition outweighed your talent''

@3.08 :+


Smaken verschillen, het komt zo zuur over (ook het hoofd dat ie erbij trok en de toon). Net als die eeuwige zeikneus Pedrosa, ik moet altijd gelijk kakken als ik die gast hoor praten. Slachtofferrol spat ervan af bij beiden :r

Lorenzo is met z'n sarcasme stukken beter bij de tijd. Hopen dat ie nog een paar scherp uitlatingen heeft *O*
 
Voor mij is Casey gewoon een held, VOORAL om z'n rijstijl en prestaties, maar ook om dit soort dingen:

Veel kanslozer dan die actie wordt het voor mij niet, dus dan liggen we niet helemaal op 1 lijn _O-
Stoner reed Gibernau in 2006 onderuit na zijn revalidatie van zijn sleutelbeen breuk in 2006 toen hij weer richting het podium heen reed en daardoor brak Gibernau em weer. Dezelfde Stoner die zijn zitje overnam en het enige wat Stoner deed was zijn schouders ophalen. :W
 
Was je er bij toen Stoner zijn schouders ophaalde?
Nadat de eerste emoties weg waren was de uitleg van Gibernau wel wat anders dan jij aan geeft.
Probeer het stukje tekst terug te vinden, dat is me helaas niet gelukt.
 
Veel kanslozer dan die actie wordt het voor mij niet, dus dan liggen we niet helemaal op 1 lijn _O-
Stoner reed Gibernau in 2006 onderuit na zijn revalidatie van zijn sleutelbeen breuk in 2006 toen hij weer richting het podium heen reed en daardoor brak Gibernau em weer. Dezelfde Stoner die zijn zitje overnam en het enige wat Stoner deed was zijn schouders ophalen. :W

Hij was toen nog een rookie :W
 
Laatst bewerkt:
Stoner had en heeft een uitzonderlijk talent op een motorfiets.

Maar wat hem een nog groter sportman maakt is stoppen op je hoogtepunt, dat zijn er maar enkele die dat kunnen en ook daadwerkelijk doen..

Zoek de column van Mat Oxley er maar eens op terug
 
Stoner ging onderuit en nam Gibernau mee want die kon geen kant op. Hij brak zijn hand en beschadigde zijn sleutelbeen. Gibernau reageerde idd heel cool en schetste het als een race incident, maar dat verandert niets aan de situatie toch? En rookie, twas de een na laatste race na een seizoen...

Stoner was pissed of dat de marshalls em pas laat hielpen, maar die honda was nooit meer gestart. Hij reageerde het af op Rossi tijdens de race onmogelijk kinderachtig.

Ik begrijp echt niet dat mensen hier DIE reactie kunnen waarderen.
 
Laatst bewerkt:
Stoner is gewoon een klasse apart. Geweldig hoe hij zijn machine tot zijn uiterste kon uitknijpen.
Toch vind ik Rossi, Lorenzo en Marquez voor mn gevoel iets sterker in de gevechten dan Stoner destijds. zij vinden meerdere manieren (zowel op het randje als over het randje:P) om iemand in te halen.

Kan zijn dat ik het mis heb maar Stoner heeft vooral op mij veel indruk achtergelaten tijdens de trainingen en kwalificaties omdat hij binnen no-time een snelle tijd kon neerzetten.

Overigens denk ik dat er straks weer een nieuwe generatie buitenaardse buitenaardse:P rijders komen aanzetten. Denk aan Vinales, Rins, Rabat en sluit het broertje van Marc Marquez ook niet uit. Zij zijn constant snel in een vol veld met veel getalenteerde rijders.
 
Laatst bewerkt:
Stoner ging onderuit en nam Gibernau mee want die kon geen kant op. Hij brak zijn hand en beschadigde zijn sleutelbeen. Gibernau reageerde idd heel cool en schetste het als een race incident, maar dat verandert niets aan de situatie toch? En rookie, twas de een na laatste race na een seizoen...

Stoner was pissed of dat de marshalls em pas laat hielpen, maar die honda was nooit meer gestart. Hij reageerde het af op Rossi tijdens de race onmogelijk kinderachtig.

Ik begrijp echt niet dat mensen hier DIE reactie kunnen waarderen.

kijk die race maar eens terug, het was toch echt zo dat ze massal rossi weer op de motor hielpen en daarna oja Stoner is er ook nog, terecht punt van kritiek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan