Casey Stoner deel 3

Stoner is gewoon een klasse apart. Geweldig hoe hij zijn machine tot zijn uiterste kon uitknijpen.
Toch vind ik Rossi, Lorenzo en Marquez voor mn gevoel iets sterker in de gevechten dan Stoner destijds. zij vinden meerdere manieren (zowel op het randje als over het randje:P) om iemand in te halen.

Kan zijn dat ik het mis heb maar Stoner heeft vooral op mij veel indruk achtergelaten tijdens de trainingen en kwalificaties omdat hij binnen no-time een snelle tijd kon neerzetten.

Overigens denk ik dat er straks weer een nieuwe generatie buitenaardse buitenaardse:P rijders komen aanzetten. Denk aan Vinales, Rins, Rabat en sluit het broertje van Marc Marquez ook niet uit. Zij zijn constant snel in een vol veld met veel getalenteerde rijders.


Die jongens kunnen idd een potje sturen, maar er is echter wel een groot probleem. Er zijn te weinig winnende machines beschikbaar voor die jongens. Kijk naar Scott Redding bijvoorbeeld. Die moet het doen met een slome productie honda. Hopelijk komt Suzuki meteen met een competitieve machine en wordt die ducati beter zodat er wat meer goede machines beschikbaar zijn voor zulke rijders.
 
Dat filmpje van LS kende ik niet,was ook 1 van de weinige races die ik gemist heb ivm vakantie en geen tv in de buurt.
Wilde Casey nou geen hand geven?Dat valt me tegen.
Vind ik altijd een slecht gebaar ook in Lorenzo vs Marquez en de walgelijkste Pedrosa vs Simoncelli.
 
Dat filmpje van LS kende ik niet,was ook 1 van de weinige races die ik gemist heb ivm vakantie en geen tv in de buurt.
Wilde Casey nou geen hand geven?Dat valt me tegen.
Vind ik altijd een slecht gebaar ook in Lorenzo vs Marquez en de walgelijkste Pedrosa vs Simoncelli.
Het was de Spaanse koning zelf die er aan te pas moest komen om Lorenzo en Pedrosa in 2008 na de GP van Jerez de hand te laten schudden. Hij pakte beide polsen: ''en nu is het genoeg geweest met dat gedonder" _O-

Overigens was het het afgelopen weekend weer 'raak', ditmaal tussen Fenati en Miller. Zeer onsportief gedrag waar ik ook geen fan van ben.
 
Overigens was het het afgelopen weekend weer 'raak', ditmaal tussen Fenati en Miller. Zeer onsportief gedrag waar ik ook geen fan van ben.

Vlak na de wedstrijd in the heat of the moment met het adrenaline nog tot aan de oren, kan ik mij dat best voorstellen :Y Als ze erna maar gewoon professioneel gedrag kunnen vertonen. En ... eerlijk is eerlijk ... die overdreven rivaliteit op en naast de baan heeft ook wel weer wat :Y
 
Sport is emotie. Fuck al die etiketten man, geef je geen hand en later als je rustig bent zoek de rijder in kwestie even op als je daar behoefte aan hebt (of niet ;) ). Juist die echte emoties maakte de motorsport vroeger ook zoveel mooier op dat gebied dan het nu is. Dat gemaakte gedoe, bah. Meer echte karakters, waarvan er een aantal lekker tegendraads zijn op z'n tijd alstublieft! En Miller is er zo 1, ik hoop dat hij ze allemaal verslaat dit jaar en een hele grote word.
 
Dat filmpje van LS kende ik niet,was ook 1 van de weinige races die ik gemist heb ivm vakantie en geen tv in de buurt.
Wilde Casey nou geen hand geven?Dat valt me tegen.
Vind ik altijd een slecht gebaar ook in Lorenzo vs Marquez en de walgelijkste Pedrosa vs Simoncelli.

Had dat niet met de Le Mans crash te maken waarbij Pedrosa zijn sleutelbeen brak als gevolg van de, in zijn ogen en die van de wedstrijdleiding, gevaarlijke inhaalactie van Simoncelli?? Ik zou dan in zijn plaats ook niet graag je hand schudden ... tenzij er eerst een excuus komt.
 
Sport is emotie. Fuck al die etiketten man, geef je geen hand en later als je rustig bent zoek de rijder in kwestie even op als je daar behoefte aan hebt (of niet ;) ). Juist die echte emoties maakte de motorsport vroeger ook zoveel mooier op dat gebied dan het nu is. Dat gemaakte gedoe, bah. Meer echte karakters, waarvan er een aantal lekker tegendraads zijn op z'n tijd alstublieft! En Miller is er zo 1, ik hoop dat hij ze allemaal verslaat dit jaar en een hele grote word.

Miller, Stoner, Doohan ... niet toevallig allemaal Australiërs die geen blad voor de mond nemen of zich gedragen zoals het "hoort" *O* Misschien ook iets typisch van down under?? A. Gobert kon volgens mij ook behoorlijk recht voor zijn raap zijn. Dat geeft de sport ook wat meer sensatie .. zolang het leuk blijft :Y
 
Laatst bewerkt:
Miller, Stoner, Doohan ... niet toevallig allemaal Australiërs die geen blad voor de mond nemen of zich gedragen zoals het "hoort" *O* Dat geeft de sport ook wat meer sensatie .. zolang het leuk blijft :Y
Juist :) en dat soort mannen zie ik gewoon graag! Denk dat ik in het verkeerde land geboren ben. :+

Verder sluit ik me ook vooral aan bij dat laatste, absoluut. Op de vuist gaan bijvoorbeeld (kwam laatst een voorbeeld tegen uit een recente race, weet ff niet meer wat dat was). Dat gaat te ver, zo professioneel moet je absoluut blijven, ben ik met je eens.
 
Laatst bewerkt:
Juist :) en dat soort mannen zie ik gewoon graag! Denk dat ik in het verkeerde land geboren ben. :+

Verder sluit ik me ook vooral aan bij dat laatste, absoluut. Op de vuist gaan bijvoorbeeld (kwam laatst een voorbeeld tegen uit een recente race, weet ff niet meer wat dat was). Dat gaat te ver, zo professioneel moet je absoluut blijven, ben ik met je eens.

Rossi en Biaggi op de trap richting de podiumceremonie is al wat langer geleden hoor ;)
 
Rossi en Biaggi op de trap richting de podiumceremonie is al wat langer geleden hoor ;)
Dat is ook zo'n voorbeeld, maar dat bedoel ik niet. Was volgens mij een nationale race, waarbij de één de ander eraf reed en vervolgens ff lekker een potje op de andere rijder in ging beuken. Gelukkig had de ander z'n helm nog op zegmaar.

EDIT: Op deze facebook pagina: https://www.facebook.com/HeldRiderEquipment?fref=photo ff terug scrollen tot 25 april. Waren dus Robin Harms (degene die we kennen van het Nederlandse BenJan team uit de World Supersport een aantal jaren gelden) en Jesse Trayler tijdens ronde 1 van British Superbike Pirelli National Superstock1000 klasse, 2 weken terug.
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook zo'n voorbeeld, maar dat bedoel ik niet. Was volgens mij een nationale race, waarbij de één de ander eraf reed en vervolgens ff lekker een potje op de andere rijder in ging beuken. Gelukkig had de ander z'n helm nog op zegmaar.
Je bedoelt een moment uit de (ik geloof) Triumph Triple Challenge Stock 1000 van Brands Hatch twee weken terug. Ging ook alle boeken te buiten en zo'n persoon mag wat mij betreft levenslang geschorst worden.

Dat je baalt van een actie en dat de adrenaline nog door je lichaam giert kan en mag wat mij betreft allemaal. Maar het niet willen schudden van iemands hand is wat mij betreft een bewuste keuze en naar mijn mening een uiting van respectloos gedrag. Ik ben echt geen voorstander van clean racen, ellebogenwerk vind ik prachtig maar zodra je de lijn over bent schudt je de hand van je tegenstander, zo simpel is het.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt een moment uit de (ik geloof) Triumph Triple Challenge van Brands Hatch twee weken terug. Ging ook alle boeken te buiten en zo'n persoon mag wat mij betreft levenslang geschorst worden.

Dat je baalt van een actie en dat de adrenaline nog door je lichaam giert kan en mag wat mij betreft allemaal. Maar het niet willen schudden van iemands hand is wat mij betreft een bewuste keuze en naar mijn mening een uiting van respectloos gedrag. Ik ben echt geen voorstander van clean racen, ellebogenwerk vind ik prachtig maar zodra je de lijn over bent schudt je de hand van je tegenstander, zo simpel is het.
Zie mijn post hierboven, ik edit 'm net :P Robin Harms en Jesse Trayler dus, Superstock 1000 Brands Hatch 2 weken terug. Voor wat betreft mijn mening over het handen schud incident, laat ik het bij wat ik een stukje hierboven schreef.
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook zo'n voorbeeld, maar dat bedoel ik niet. Was volgens mij een nationale race, waarbij de één de ander eraf reed en vervolgens ff lekker een potje op de andere rijder in ging beuken. Gelukkig had de ander z'n helm nog op zegmaar.

EDIT: Op deze facebook pagina: https://www.facebook.com/HeldRiderEquipment?fref=photo ff terug scrollen tot 25 april. Waren dus Robin Harms (degene die we kennen van het Nederlandse BenJan team uit de World Supersport een aantal jaren gelden) en Jesse Trayler tijdens ronde 1 van British Superbike Pirelli National Superstock1000 klasse, 2 weken terug.
Dit inderdaad. Volledig onacceptabel.
 
Jammer dat je rijders niet 1 op 1 kunt vergelijken.
Dan zou je kunnen zien wie de beste is/was.

Marquez wint nu zijn wedstrijden op een motor die mede door het testwerk van Stoner tot stand is gekomen.
 
Jammer dat je rijders niet 1 op 1 kunt vergelijken.
Dan zou je kunnen zien wie de beste is/was.

Marquez wint nu zijn wedstrijden op een motor die mede door het testwerk van Stoner tot stand is gekomen.
Oh nee, begin nou alsjeblieft niet. _O- Dat is hetzelfde argument als dat Lorenzo alleen maar wist te winnen omdat Rossi de Yamaha ontwikkelde en daar is hier ook al meer dan genoeg over geruzied. _O-
 
Sport is emotie. Fuck al die etiketten man, geef je geen hand en later als je rustig bent zoek de rijder in kwestie even op als je daar behoefte aan hebt (of niet ;) ). Juist die echte emoties maakte de motorsport vroeger ook zoveel mooier op dat gebied dan het nu is. Dat gemaakte gedoe, bah. Meer echte karakters, waarvan er een aantal lekker tegendraads zijn op z'n tijd alstublieft! En Miller is er zo 1, ik hoop dat hij ze allemaal verslaat dit jaar en een hele grote word.

:^ de sport heeft rijders met karakter nodig.. kan me kagayama herinneren die zware shag rokend schijt had aan iedereen. Maar goed dat was vroegah.. :+
 
Het was de Spaanse koning zelf die er aan te pas moest komen om Lorenzo en Pedrosa in 2008 na de GP van Jerez de hand te laten schudden. Hij pakte beide polsen: ''en nu is het genoeg geweest met dat gedonder" _O-

Overigens was het het afgelopen weekend weer 'raak', ditmaal tussen Fenati en Miller. Zeer onsportief gedrag waar ik ook geen fan van ben.

flink overdrijven, het is in de heat van het moment he, dit zijn sportmensen die geven alles het zijn normale reacties vind ik, in de meeste gevallen komt het vrij snel weer goed.
 
Sport is emotie. Fuck al die etiketten man, geef je geen hand en later als je rustig bent zoek de rijder in kwestie even op als je daar behoefte aan hebt (of niet ;) ). Juist die echte emoties maakte de motorsport vroeger ook zoveel mooier op dat gebied dan het nu is. Dat gemaakte gedoe, bah. Meer echte karakters, waarvan er een aantal lekker tegendraads zijn op z'n tijd alstublieft! En Miller is er zo 1, ik hoop dat hij ze allemaal verslaat dit jaar en een hele grote word.

:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan