Triumph Speed Triple topic deel 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu nog met de motor :P
Och heb deze speed nu toch ook al bijna 2,5jr. Wordt wellicht tijd voor iets anders. Mag ik nog wel mee met een daytona675? Anders gaat t mooi nie gebeuren :+
Vast wel Ronnieboy mag ook mee, en ik op de Tijgert ben ook (nog) niet verbannen :+
 
Sua is aan het oppassen van een huis van een oude bekende. Helaas zonder internet. Heb net de buren harased totdat tie zijn wachtwoord wilde geven. Sta nu aan de weg onder een lantaarnpaal te typen :')


Klinkt een beetje alsof er ergens "iets" niet goed zit en zo nu en dan een kortsluiting veroorzaakt o.i.d. waardoor er telkens weer iets kapot gaat. Misschien kan Se Sua je aan een nieuwe kabelboom helpen, hij heeft er ervaring mee :P

:+


Apart verhaal.... Sua heeft wel een spagettie liggen maar das van een jaar ouder en da pas nie nee.

De eerste Kabelboom die ik kreeg opgestuurd had een aantal rare stekkers. Tijdens overleg met de dealer in de joe naait me steeds kwamen we erachter dat er een 08 kabelboom in een 07 genummerde zak zat. Grrrr Engelsen......

Dat was mijn reden om naar Miami te gaan om dat te ruilen en gelijk te controleren.

Echter de kabelboom van een 08 is wel veel beter/dikker uitgevoerd. Helaas moesten er teveel stekkers omgebouwd worden en de aansluiting van de brandstofpomp is heel anders met twee stekkers... Om nu aan een nieuwe kabelboom te gaan knippen....
Toch maar weer ori gemaakt.
Bijna saai dat tie nu elke keer gewoon start en na een hobbel er niet mee stopt of begint te kuchen. Als je het probleem verhelpt doen ze het echt weer. Symtoom bestreiding helpt veel minder.

Ik had ook laad problemen (lading problemen :? ) maar das ook uit de wereld met de nieuwe kabelboom. Gewoon weer 12.8 V in de accu ipv 12.1 V Maakt een groot verschil :)

...klopt ; tis de piekspanning die een hoop regelapparatenzooi het zwijgen oplegt...

Daarom altijd eerst ff de tangen tegen elkaar houden om van te voren te vonken. Werkt echt })


:+
 
Sua is aan het oppassen van een huis van een oude bekende. Helaas zonder internet. Heb net de buren harased totdat tie zijn wachtwoord wilde geven. Sta nu aan de weg onder een lantaarnpaal te typen :') Apart verhaal.... Sua heeft wel een spagettie liggen maar das van een jaar ouder en da pas nie nee.

De eerste Kabelboom die ik kreeg opgestuurd had een aantal rare stekkers. Tijdens overleg met de dealer in de joe naait me steeds kwamen we erachter dat er een 08 kabelboom in een 07 genummerde zak zat. Grrrr Engelsen......

Dat was mijn reden om naar Miami te gaan om dat te ruilen en gelijk te controleren.

Echter de kabelboom van een 08 is wel veel beter/dikker uitgevoerd. Helaas moesten er teveel stekkers omgebouwd worden en de aansluiting van de brandstofpomp is heel anders met twee stekkers... Om nu aan een nieuwe kabelboom te gaan knippen....
Toch maar weer ori gemaakt.
Bijna saai dat tie nu elke keer gewoon start en na een hobbel er niet mee stopt of begint te kuchen. Als je het probleem verhelpt doen ze het echt weer. Symtoom bestreiding helpt veel minder.

Ik had ook laad problemen (lading problemen :? ) maar das ook uit de wereld met de nieuwe kabelboom. Gewoon weer 12.8 V in de accu ipv 12.1 V Maakt een groot verschil :)Daarom altijd eerst ff de tangen tegen elkaar houden om van te voren te vonken. Werkt echt })


:+
_O- Alles om maar te kunnen MF-en :}
 
Morning@all...

Zondag redelijk daggie? De Speed nog even uit de garage halen dan maar...Alles boven 10 graden en droog is rijden, haha!!
 
balen zeg, al die technische problemen.
kan me erg goed voorstellen dat je het zat gaat worden.

(ik klop ondertussen even op de tafel)
heb tot op heden nog niets gehad, terwijl hij (bij warme motor) toch nog wel best gemarteld wordt.

full

})
 
:W
Moggel @ all

Sua is aan het oppassen van een huis van een oude bekende. Helaas zonder internet. Heb net de buren harased totdat tie zijn wachtwoord wilde geven. Sta nu aan de weg onder een lantaarnpaal te typen :')Apart verhaal.... Sua heeft wel een spagettie liggen maar das van een jaar ouder en da pas nie nee.

De eerste Kabelboom die ik kreeg opgestuurd had een aantal rare stekkers. Tijdens overleg met de dealer in de joe naait me steeds kwamen we erachter dat er een 08 kabelboom in een 07 genummerde zak zat. Grrrr Engelsen......

Dat was mijn reden om naar Miami te gaan om dat te ruilen en gelijk te controleren.

Echter de kabelboom van een 08 is wel veel beter/dikker uitgevoerd. Helaas moesten er teveel stekkers omgebouwd worden en de aansluiting van de brandstofpomp is heel anders met twee stekkers... Om nu aan een nieuwe kabelboom te gaan knippen....
Toch maar weer ori gemaakt.
Bijna saai dat tie nu elke keer gewoon start en na een hobbel er niet mee stopt of begint te kuchen. Als je het probleem verhelpt doen ze het echt weer. Symtoom bestreiding helpt veel minder.

Ik had ook laad problemen (lading problemen :? ) maar das ook uit de wereld met de nieuwe kabelboom. Gewoon weer 12.8 V in de accu ipv 12.1 V Maakt een groot verschil :)Daarom altijd eerst ff de tangen tegen elkaar houden om van te voren te vonken. Werkt echt })


:+
_O- _O-
De buurman kan nog wel zelfstandig lopen ?!?!? :9
 
balen zeg, al die technische problemen.
kan me erg goed voorstellen dat je het zat gaat worden.

(ik klop ondertussen even op de tafel)
heb tot op heden nog niets gehad, terwijl hij (bij warme motor) toch nog wel best gemarteld wordt.

[afbeelding]
})

problemen met de speed :?

nog nóóít last van gehad :+

tenminste, t laatste jaar niet. heb ook slechts een luttele 5000km erbij gezet op de klok; nog niet eens een setje nieuw rubber nodig gehad _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan