Veendam en Omgeving Broezen met de Bikes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm... beetje duur motoport in hoogezand doet het goedkoper + die doet er ook nog een grote beurt bij voor 400 euro
inclusief gratis ophalen en brengen
 
Laatst bewerkt:
hmm... beetje duur motoport in hoogezand doet het goedkoper + die doet er ook nog een grote beurt bij voor 400 euro
inclusief gratis ophalen en brengen
Kijk dan weet ik dus zeker dat het niet zo gebeurt als ik dat straks wel met mijn auto & motor ga doen
Meestal worden er toch niet de dingen mee gedaan die eigenlijk wel moeten.
 
Lekker bezig geweest met mijn winterbrik :P
Geen motor, 4 wielen, maar geen auto









Maar een quad op brommerkenteken dus lekker goedkoop rijden en toch niet uitglijden met sneeuw *O*
 
Ik heb net nog even rondje gedaan, even noordbroek, t'waar, nieuwolda, woldendorp, termunten, delfzijl, appingedam, steendam, siddeburen, en weer naar huis. Lekker even uitwaaien alleen wel veel wind
 
Ik heb net nog even rondje gedaan, even noordbroek, t'waar, nieuwolda, woldendorp, termunten, delfzijl, appingedam, steendam, siddeburen, en weer naar huis. Lekker even uitwaaien alleen wel veel wind

Ben ook ff een stukje wezen rijden, klein uurtje..maar idd ff heerlijk uitwaaien :]
 
Waar een flex wel niet goed voor is ;)

Denk dat het met een flex wel is op te lossen
Anders autogeen brander erbij :9
Je had wel gelijk over die nieuwe dempers :Y Ze zijn inderdaad niet in denderende staat :') Bij de ene DB-killer lag de kop van de imbusbout los in de doos dus die zit erin vast :') En bij de andere is de binnenkant waarmee je m los/vast maakt dol :')

Ach ja, t houd je van de straat :+
 
Laatst bewerkt:
Je had wel gelijk over die nieuwe dempers :Y Ze zijn inderdaad niet in denderende staat :') Bij de ene DB-killer lag de kop van de imbusbout los in de doos dus die zit erin vast :') En bij de andere is de binnenkant waarmee je m los/vast maakt dol :')

Ach ja, t houd je van de straat :+

Ja heb meer gehoord over die gast, maar het is altijd klote want je verwacht toch iets beters dan hoe hij het verkoopt.

Bedoel wees eerlijk en je komt het verste. Ook met internet verkopen
 
Moi!
vanmorgen was ik eem lekker aan et broezn op mien plof!
nou mot ik uut kiekn dat ik nait een bekeuring heb kregen :P
wat n toaltje of nait dan
 
Laatst bewerkt:
Moi!
vanmorgen was ik eem lekker aan et broezn op mien plof!
nou mot ik uut kiekn dat ik nait een bekeuring heb kregen :P
wat n toaltje of nait dan

En uut kiekn dast nie op dien bek goast met aol dat blad op de weg.
M,n zwager had dat van de week met de fiets,flink gassen op de pedalen en ja
vloog zo uit de bocht,flinke hoofdwond en een ei op zijn scheenbeen was het resultaat.
Sommigen kunnen nog niet goed overweg met een fiets haha,ik heb hem gelijk maar een paar zij wieltjes aangeboden.
Maar ja het zit in de familie,brokkenpiloten zijn het.
 
En uut kiekn dast nie op dien bek goast met aol dat blad op de weg.
M,n zwager had dat van de week met de fiets,flink gassen op de pedalen en ja
vloog zo uit de bocht,flinke hoofdwond en een ei op zijn scheenbeen was het resultaat.
Sommigen kunnen nog niet goed overweg met een fiets haha,ik heb hem gelijk maar een paar zij wieltjes aangeboden.
Maar ja het zit in de familie,brokkenpiloten zijn het.

How do your feel?
nou plat op mien bek!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan