Veendam en Omgeving Broezen met de Bikes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouweens heeft iemand die site van die toerrit van gisteren (snert toerrit) Ik was wel benieuwd en het zelf alweer vergeten :p

Heb de site al www.mrtotour.nl/fotogalerij/#!
 
Laatst bewerkt:
Haha, ikke tijdens de snertrit... :]

IMG_8291%20(426x640)-FBtO.jpg
 
tjonge jonge net wreed uit m,n slaap gehaald haha,gaan er hier nog even twee
hun motoren voor ons huis in de toeren begrenzer gooien.
Dat had ook wel 5 straten verder op gemogen hoor dan had ik verder kunnen slapen haha.
Aan het geluid te horen was een van de twee een mille,dus ik gok op snijboon.
Maar het zou Jeroen ook kunnen zijn, is net iets voor hem om mensen op dit tijd stip nog even uit hun slaap te halen.
Maar leuk jullie even weer gehoord te hebben kan ik nu weer rustig verder slapen haha.

waren ik en dennismotorfan :P
hoe klonk mijn demper trouwens haha :P
een yamaha en een Suzuki
de Suzuki was een 2 cylinder en de yamaha een 4 ;)
 
Laatst bewerkt:
waren ik en dennismotorfan :P
hoe klonk mijn demper trouwens haha :P
een yamaha en een Suzuki
de Suzuki was een 2 cylinder en de yamaha een 4 ;)

Notty boys haha.
Klonk super :9~ ,dat er een twee cylinder tussen zat hoorde ik.
Je hebt geluk dat ik een uurtje langer kon slapen doordat de tijd verzet
werd maar anders kreeg je bille koek haha :Y
 
tjonge jonge net wreed uit m,n slaap gehaald haha,gaan er hier nog even twee
hun motoren voor ons huis in de toeren begrenzer gooien.
Dat had ook wel 5 straten verder op gemogen hoor dan had ik verder kunnen slapen haha.
Aan het geluid te horen was een van de twee een mille,dus ik gok op snijboon.
Maar het zou Jeroen ook kunnen zijn, is net iets voor hem om mensen op dit tijd stip nog even uit hun slaap te halen.
Maar leuk jullie even weer gehoord te hebben kan ik nu weer rustig verder slapen haha.

Haha. Dat waren sega en ik idd .
Mooi om te horen dat ik het geluid van een 1000cc v twin kan produceren haha.

Ik geeft trouwens altijd bij jullie even gas haha.
 
tjonge jonge net wreed uit m,n slaap gehaald haha,gaan er hier nog even twee
hun motoren voor ons huis in de toeren begrenzer gooien.
Dat had ook wel 5 straten verder op gemogen hoor dan had ik verder kunnen slapen haha.
Aan het geluid te horen was een van de twee een mille,dus ik gok op snijboon.
Maar het zou Jeroen ook kunnen zijn, is net iets voor hem om mensen op dit tijd stip nog even uit hun slaap te halen.
Maar leuk jullie even weer gehoord te hebben kan ik nu weer rustig verder slapen haha.

Haha. Dat waren sega en ik idd .
Mooi om te horen dat ik het geluid van een 1000cc v twin kan produceren haha.

Ik geeft trouwens altijd bij jullie even gas haha.
 
Haha. Dat waren sega en ik idd .
Mooi om te horen dat ik het geluid van een 1000cc v twin kan produceren haha.

Ik geeft trouwens altijd bij jullie even gas haha.

Nice, daar wil ik wel even wakker voor worden hoor :Y .
Gistermiddag ging hier ook nog een grote groep motoren langs,altijd mooi om te zien.
Maar wel jaloers dat wij met dat mooie weer niet konden rijden(jaloers gevoel kreeg ik er van haha)
 
Dit gaat nog wat worden... nog geen 18 maar toch al een testrit op een motor geregeld door mijn vader omdat de Kmyco K-Pipe 50cc uitvoering niet op voorraad is maar de Kymco K-Pipe 125cc wel mag ik van de verkoper daarop rijden.
nou maar hopen dat ik niet gepakt wordt O-)
 
Dit gaat nog wat worden... nog geen 18 maar toch al een testrit op een motor geregeld door mijn vader omdat de Kmyco K-Pipe 50cc uitvoering niet op voorraad is maar de Kymco K-Pipe 125cc wel mag ik van de verkoper daarop rijden.
nou maar hopen dat ik niet gepakt wordt O-)

Let wel dat als je een ongeluk krijgt ook al is het niet jou schuld en de andere partij letsel of meer oploopt dat jij dat mag gaan dokken.
Ik zou dat niet doen,je kunt in het ergste geval je hele leven moeten dokken,en dat is
jammer.
 
Let wel dat als je een ongeluk krijgt ook al is het niet jou schuld en de andere partij letsel of meer oploopt dat jij dat mag gaan dokken.
Ik zou dat niet doen,je kunt in het ergste geval je hele leven moeten dokken,en dat is
jammer.

ja dat klopt wel. daarom ga ik ook niet ver :)
het is alleen even het gevoel krijgen of die brommer/motor geschikt is zeg maar, dus een paar rondjes op een terrein is ook al goed.
 
ja dat klopt wel. daarom ga ik ook niet ver :)
het is alleen even het gevoel krijgen of die brommer/motor geschikt is zeg maar, dus een paar rondjes op een terrein is ook al goed.

Zal best maar ook jij hebt een heel groot probleem als je wat overkomt.
een rondje kan al fataal zijn.
Stel je valt en komt ongelukkig terecht,resultaat dwars laisy,je ouders kunnen dan
fix dokken.
De verzekering betaald niks,je ouders dragen zorg voor je tot en met je 21e.
Meid doe het niet zeg ik.
 
Dit gaat nog wat worden... nog geen 18 maar toch al een testrit op een motor geregeld door mijn vader omdat de Kmyco K-Pipe 50cc uitvoering niet op voorraad is maar de Kymco K-Pipe 125cc wel mag ik van de verkoper daarop rijden.
nou maar hopen dat ik niet gepakt wordt O-)

Ik heb zelf ook weer een Kymco in de garage staan :P
Maar dan een MXER 50 quad. Morgen maar eerst weer kijken wat er aan mankeert _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan