Gsxr 1000 F1code na het vervangen van uitlaat

mark2810

Rookie
6 sep 2013
13
0
nieuwerkerk aan den ijssel
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn uitlaat vervangen, echter zaten er 2 kabels aan de tussenpijp die een klep zou moeten regelen.
Deze kabels heb ik weggehaald omdat ik een andere tussenpijp er tussen heb gezet.
Nu geeft hij een f1 code aan. Denk dat het geen kwaad kan, maar is wel vervelend om dat lampje te zien branden en mochten er echte problemen zijn ik dit niet kan waarnemen.
Iemand een idee hoe ik dat kan reseten of uitschakelen?

Alvast bedankt
 
Welk bouwjaar?

Je kunt een draadje loshalen bij de computer, dan krijg je de foutmelding niet meer. Deze krijg je doordat hij denkt dat de uitlaatklep defect is.

Ik weet zo niet welke, maar wellicht weet google dat wel voor je.
 
Laatst bewerkt:
Heb net even de ecu (computer) bekeken. Uiteraard heb ik 2 dikke stekkers erop zitten. En natuurlijk ook 2 maal nummer 5. Dus daar kom ik niet uit. Heb de klep ook los gekoppeld en een reset gedaan. Helaas nog steeds storing. Ben bang dat het toch de dealer word.
 
Inderdaad je had ook zelf kunnen googlen op exhaust servo removal [model] [bouwjaar]. Niet zo moeilijk allemaal.

En nee, er zijn zat leden die ook weten hoe een zoekmachine werkt. Maar als iemand dat opmerkt vind ik dat ze best gelijk hebben.
 
Denk je dat ik niet gezocht heb dan? ik heb zoveel informatie gevonden over dit probleem..... maar als leek is het niet handig om het allemaal uit te proberen, maar om goede raad te vragen, waar dit forum uiteraart voor is. Maar nogmaals ik ben blij als iemand mij helpt dat zou ik andersom ook doen. Maar commentaar zit ik niet op te wachten. Als het teveel gevraagd is zeg dan niets en hou je mond dicht. Deze forum is er om elkaar te helpen, en niet om elkaar af te zeiken toch? Ik ben geen lulletje die niets meer van zich laat horen als het gelukt is, juist als het gelukt is laat ik wat van mij horen en een bedankje is dan ook op z,n plaats. door figuren die alleen maar commentaar leveren en zelf altijd geholpen zijn als zij problemen hadden zit ik niet te wachten en die laat ik dan ook links liggen. zulke figuren bestaan er teveel. als ik geen gelijk heb mag je het ook zeggen..... maar er zal dan weinig zinnigs uitkomen......
 
ja maar ik zoek geen ruzie/bedreig mensen er achter .
als je alles op dit forum als een aanval ziet wens ik je nog veel suc 6 hier
humor en sarcasme zijn hier genoeg aan de orde . das pak maar vast een flinke pot zout ;)

Ik zoek ook geen ruzie, en bedreig ook zeker niemand.
Maar stelde een normale vraag, en van sommige krijg je dan ook normaal antwoord.
Maar goed, ik ben geholpen en dat waardeer ik enorm. Van sarcasme hou ik gewoon niet van.

Succes verder op het forum.
 
Wil je nou ruzie broekie??? Kan hoor! Of je stop gewoon met zeiken.... :X
ja maar ik zoek geen ruzie/bedreig mensen er achter .
als je alles op dit forum als een aanval ziet wens ik je nog veel suc 6 hier
humor en sarcasme zijn hier genoeg aan de orde . das pak maar vast een flinke pot zout ;)

Ik zoek ook geen ruzie, en bedreig ook zeker niemand.
Maar stelde een normale vraag, en van sommige krijg je dan ook normaal antwoord.
Maar goed, ik ben geholpen en dat waardeer ik enorm. Van sarcasme hou ik gewoon niet van.

Succes verder op het forum.

Jaja. Ook namens mij veel succes met het verkrijgen van hulp op dit forum in de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan