uitlaat lasser gezocht

Sega578

MF veteraan
9 jan 2013
1.976
8
Veendam
Hoi.

Ik heb een yamaha diversion met een 4-2 uitlaat systeem eronder.
mijn vraag is kan iemand hier een 4-1 uitlaat van maken?
en wat gaat mij dat kosten.
Ik hoop dat er iemand is die het kan en mij kan helpen :)

full
 
Als je dat echt mooi wilt doen , dan gaat dat duiten kosten, gaan veel uren in zitten van passen en meten... kijk hoe de uitlaten bij elkaar komen, en ga er een set bij zoeken die op de zelfde manier bij elkaar komen, en las dat aan je bochten...
Of anders even excact vermelden welk type en bouwjaar, dan is een compleet gebruikt systeem vaak veel goedkoper
 
K@W@ heeft gelijk. Aan de staat van de bochten te zien mag het niet al te veel kosten. Linkpijp bij Pajic is €180,-. Het systeem dat je toont verlassen zal gelijk danwel niet meer euro's kosten. Is dit het je waard?
 
K@W@ heeft gelijk. Aan de staat van de bochten te zien mag het niet al te veel kosten. Linkpijp bij Pajic is €180,-. Het systeem dat je toont verlassen zal gelijk danwel niet meer euro's kosten. Is dit het je waard?

naja een 4-1 systeem kost al 300 euro....
en de dempers ervoor inclusief voorpijpen en alles kost 230....
of ik moet 2 dempers hebben met aansluit diameter 43mm/45mm
maar het enige wat ik kan vinden zijn van die chopper uitlaten of van die korte gp uitlaten die mij iets te veel herrie maken.....
 
wil geen post gaan hi-jacken, maar Bolski, heb je ook uitlaatsystemen (lees iig bochtenwerk, dat is het enige wat echt nodig is) voor een suzuki bandit 1200 uit 2000?
nogmaals excuus voor het hijacken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan