Handkappen monteren honda nc700

porky_nl

MF'er
17 mrt 2013
108
0
elim
Heb een setje handkappen besteld en wil deze monteren op mijn Honda nc700

maar nu zit er binnen in het handvat van de motor een ijzeren ring met aan beide zijden een soort van handvatje en nu dacht ik, beiden naar binnen drukken en dan trek je het binnenste deel zo naar buiten maar hoe hard ik ook trek ik krijg het er niet uit.


is hier een handig truukje voor of .......



alvast bedank porky
 
die handkappen die ik gekocht heb die zijn voor een holle buis en het stuur gewicht moet er dan afgehaald worden en dan schuif je een buis in je handvat en daarop schroef je de handkappen.
 
Kan je je handkappen niet daarop monteren? En eventueel ook de barends weer daarop monteren.

Cyril Despres had dat ook :Y

cyril-despres-prepares-for-the-2013-dakar-rally.jpg
 
Laatst bewerkt:
die handkappen die ik gekocht heb die zijn voor een holle buis en het stuur gewicht moet er dan afgehaald worden en dan schuif je een buis in je handvat en daarop schroef je de handkappen.
Een stuurgewicht zit in je stuur.
Een handvat zit om het stuur.

Ik vermoed dat je je handvatten gewoon ongemoeid kunt laten.
Maar misschien dat een deel van het systeempje waarmee je stuurgewichtjes vastzitten niet mee naar buiten wil komen?

Volgens mij is het tijd voor foto's :)

En doe ook een plaatje van de handkappen, want misschien hoef je niet eens zoveel te pielen met die stuurgewichtjes.
 
Als we dan toch gaan mierenneuken, de stuurgewichten van een NC700 zitten aan het stuur.
Prima. :)
En wss met een boutje in het stuur vast.
Er is een kans dat voor de montage van die handkappen daar gebruik van gemaakt kan worden.
Er ik me niet echt goed voorstellen dat er een bus in / onder een handvat moet komen, voor een handkap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het blijkt (Google) dat er links een gaatje onder de grip zit en rechts onder de gashendelbehuizing. Hier moet je iets doorheen steken om de insert tegen te houden om het gedeelte in het stuur los te maken.
 
Nou wat ik ook probeer krijg het binnenste er niet uit, zie ook nergens een gaatje waar je wat in zou moeten steken. Kan ik het binnenste er ook uitboren of zit daar nog iets van het handvat verwarming ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan