Gestolen Leiden: DR-Z400SM MN-PP-80

julian071

Rookie
10 okt 2013
6
0
Leiden
Mijn eerste post hier op het forum, niet zo'n vrolijke... Mijn geliefde DR-Z is gisteren gejat uit mijn (gedeelde) garage hier in Leiden. Helaas niet verzekerd tegen diefstal. Mocht iemand hem op zien duiken dan ben ik bereikbaar op 06-15042822. De bijzonderheden van deze DR-Z zijn:

- Kenteken MN-PP-80
- Witte strepen op wielen
- Breaking Wave remmen
- Zwart achtertandwiel
- LeoVince uitlaat en ABP-bocht
- Geen passagiers voetsteuntjes

Hierbij nog een wat oudere foto, van toen ik hem net had.

full.jpg


[img=3264,2448,,,"motor2"]http://tweakers.net/ext/f/ytILh63q1nqWQXe76glRcEHA/full.jpg[/img]

Dank voor het lezen!
 
Laatst bewerkt:
:( :( Ik zal m'n doppen open houden omgeving 079.

Gister kwam ik bij mijn kawa om naar werk te vertrekken: schrijfremslot foetsie, contactslot naar de knoppen en een kettingslot welke bewerkt was met een betonschaar :N
 
Wat bezielt dat krapuul toch ?

Voor hen is zo'n (oudere) motor weinig waard in de verkoop en voor de gedupeerde is het een ramp...

Bij betrapping op heterdaad die betonschaar in een paar weke delen van dat schoelje zetten...
 
Laatst bewerkt:
Dank voor het medeleven en voor het uit de doppen kijken! Fijn dat je je kawa nog hebt bart-drd, hoop dat de reparatiekosten gedekt worden.

Betonschaaridee lijkt me een goed plan.
 
'DR-Z400SM gejat' > 'Gestolen Leiden: DR-Z400SM MN-PP-80'
 
Wat bezielt dat krapuul toch ?

Voor hen is zo'n (oudere) motor weinig waard in de verkoop en voor de gedupeerde is het een ramp...

Bij betrapping op heterdaad die betonschaar in een paar weke delen van dat schoelje zetten...

Ach, elke euro is er weer één om drugs te kopen.
 
Ik hoop (zowaar) op een junk ofzo, dan heb ik nog kans om hem terug te vinden. Als het profi gasten zijn is hij nu al op weg naar Oost Europa. Ik vrees het ergste, ze hebben gek genoeg een Ducati 916 laten staan, ik denk dat ze expres voor een 'degelijke' motor zijn gegaan die daar makkelijk te verkopen is... Maja allemaal speculatie =/
 
Neehoor, volgens mij is dit typisch zo'n motor die ze gebruiken voor "bedrijfsactiviteiten". Net als motorscooters. Klantje voor opsporing verzocht denk ik.

Sterkte ermee, hopelijk komt'ie in redelijke staat terug.
 
Neehoor, volgens mij is dit typisch zo'n motor die ze gebruiken voor "bedrijfsactiviteiten". Net als motorscooters. Klantje voor opsporing verzocht denk ik.

Sterkte ermee, hopelijk komt'ie in redelijke staat terug.


:^
 
Niet in ons Leiden '(

Ik zal de komende tijd goed opletten...

Waar blijft toch die lokmotor?!?
 
Al gejat? :+
Maar in het nieuwe voorjaar eens proberen met een lokmotor.
Iemand die er 1 wil doneren?
Knokploegje formeren, stil plekje uitzoeken en....
full
 
Al gejat? :+
Maar in het nieuwe voorjaar eens proberen met een lokmotor.
Iemand die er 1 wil doneren?
Knokploegje formeren, stil plekje uitzoeken en....[afbeelding]

Tjah wat zou et toch mooi zijn om dat te doen heh... Het is uiteraard niet de manier of het zou niet de manier mogen zijn om het zelf maar op te lossen met een lokmotor. Het treurige van het verhaal is dat justitie dit soort dingen veel vaker niet doet, waarschijnlijk omdat er ergens niet volgens het boekje gaat en dat er dan scheve blikken worden gegeven.

Wat mij betreft hoeven we geen enkele oost-europeanen meer te accepteren in Nederland. Klinkt natuurlijk ook hard :P maar laat de betreffende landen hun eigen problemen eerst maar oplossen. Als de handel voor deze markt in die landen nie meer zo makkelijk mogelijk is, is er waarschijnlijk ook minder vraag naar gestolen voertuigen.
 
Ik heb nu twee buren die een busje met Oost Europeanen hebben gezien (en Hoi gezegd één keer, dus genoeg contact gehad om te weten dat het Oost Europeanen zijn). Ze hebben hier twee keer 's avonds laat rondgehangen, één keer de nacht dat mijn motor verdween.... M'n motor lijkt dus inderdaad op weg naar die hoek van de wereld =/
 
Terug
Bovenaan Onderaan