achterlicht yamaha r1

jimego

Rookie
19 okt 2012
13
0
ik wil graag van mijn r1 2001 model

achterlichten vervangen het liefst met geintregeerde kinpperlichten

wat is hier van te koop ik zie maar 1 ding

maar is mijn achterkant ook om te bouwen naar iets anders ?
 
Ik kan er gruwelijk naast zitten maar volgens mij is het verboden om geïntegreerde knipperlichten te hebben. Ik kan me nog een Blik op de Weg of Wegmisbruikers herinneren waarin iemand die dit had om deze reden van de weg gehaald werd en ook bekeurd werd.

Mocht het kloppen en je wilt ze toch dan weet je het in ieder geval...
 
Als ik me niet vergis zit bij dit model het subframe vst aan het frame, dus wanneer je een kont van een nieuwer model erop wil zetten, zit er laswerk bij.
Geintegreerde knippers in het achterlicht kun je inderdaad een bekeuring voor krijgen.
Normaal werkt een universele korte kentekenplaathouder prima, waar je de knippers 'in hoogte' kunt verstellen zonder problemen met de high mount uitlaat.
 
Ik kan er gruwelijk naast zitten maar volgens mij is het verboden om geïntegreerde knipperlichten te hebben. Ik kan me nog een Blik op de Weg of Wegmisbruikers herinneren waarin iemand die dit had om deze reden van de weg gehaald werd en ook bekeurd werd.

Mocht het kloppen en je wilt ze toch dan weet je het in ieder geval...
Je vergist je niet, het klopt namelijk helemaal.
In NL hebben ze het ik-zie-het-door-de-vingers beleid.
Ik heb er zelf een op mijn R1 uit 2007 gemonteerd met geintegreerde knippers waarbij de leverancier dit mij ook vertelde.
Kijk eens op de onderstaande website, daar heb ik mijn achterlicht ook vandaan.
Vriendelijke man, en goed geholpen.
Verlichting - Racing Red - 2001 - Yamaha R1
 
Laatst bewerkt:
Je vergist je niet, het klopt namelijk helemaal.
In NL hebben ze het ik-zie-het-door-de-vingers beleid.
Ik heb er zelf een op mijn R1 uit 2007 gemonteerd met geintegreerde knippers waarbij de leverancier dit mij ook vertelde.
Kijk eens op de onderstaande website, daar heb ik mijn achterlicht ook vandaan.
Vriendelijke man, en goed geholpen.
Verlichting - Racing Red - 2001 - Yamaha R1

Dat komt wss omdat niet iedere agent ervan op de hoogte is en de R1 rijders over het algemeen nette rijders zijn zodat de politie ook niet gaat zoeken naar een reden om te bekeuren als je aangehouden wordt O-)
 
ik heb zelf ook geïntegreerde knippers maar nog nooit gezeik gehad

Dat wil niet zeggen dat het mag. Er wordt vaak niet moeilijk over gedaan, mits er nog enigszins duidelijk is welke kant je op gaat. Misdraag je je zonder dat ze je hebben kunnen meten of wat dan ook, dan lever je wel een reden voor een boete op een presenteerblaadje aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan