Wat is de beste go pro voor t motorrijden

De goedkoopste natuurlijk. :Y


En de wereld bestaat niet alleen uit gopro.

Voor de prijs van 1 gopro koopje een stuk of wat Lenco's :P

Het is net wat je er mee wil doen.


3 week geleden per ongeluk onderweg geschoten, toen ik met het bestelblik op weg was naar een sleuteldag van het VFR forum.

Veel lol voor 6 tientjes. Uiteraard wat versneld afgespeeld voor de racy looks en een paar goede voice overs ingehuurd.

Dit filmpje is van afgelopen zomervakantie, wat crossen met een kitebuggy.

 
Laatst bewerkt:
Om even serieus te doen, de black natuurlijk.

Sowiesow wil je graag in 60fps schieten bij iets als motorrijden, en de black is de enige die dat ook nog eens in full-hd doet.
Ik vind een goede houder het belangrijkst: het standaard plastic voetje slijt binnen no-time, zodat er speling op komt, waardoor op de motor het beeld (nog) meer gaat trillen.
Had black & white mee - voor 99% van "onze" motorfilmpjes (werk helaas niet bij top-gear) is de white meer dan zat voldoende. Alleen in donkere omstandigheden is de black beter....
Had nu 4 accu's en 3x 32gb kaartjes mee, zaten elke dag vol (meestal te vroeg :( )...... Dus na 10 dagen alpen/dolomieten meer dan 350gb aan filmpjes..... (dus een laptop + losse harde schijf moet ook mee)
Dus naar gelang het budget zeg ik: white prima en veeeel accu's en geheugenkaartjes.
Hier is een kort stukje waar je beide - tegelijkertijd opgenomen - kan beoordelen. Zeg maar op welke brommer de black zat :+
http://www.youtube.com/watch?v=h-FWwu9iKW0
 
Laatst bewerkt:
Hangt er natuurlijk vanaf hoe je m instelt he. Standaard filmt de black geen 1080/60, maar 1080/30 zoals alle andere actioncams. Het verschil tussen 1080/30 en 1080/60 zie je meteen.
Als je hem voor gebruik niet heb ingesteld is het logisch dat je geen verschil ziet, dat is er namelijk dan ook niet.

Daarnaast is het niet echt handig om 32gb kaartjes te gebruiken met de black, ik gebruik 64gb kaartjes van sandisk (ultra) die class 10 zijn en gewoon de geclaimde lees/schrijfsnelheid halen. Dit in tegenstelling tot mustang of samsung kaartjes die je erbij krijgt, die kunnen geen full hd 60fps aan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan