BMW nineT

...ondanks dat de R12R de veel modernere fiets is, gaat mijn voorkeur toch uit richting Nine-T...
...wellicht minder praktisch, en minder geschikt voor de grote toeren, vind ik de gewone R toch een beetje een vormloze fiets...

...en dan ook nog met een vreselijke lelijke koplamp..., alsof het ding te warm is geweest, en naar beneden is uitgezakt... :/

...op een echte naked hoort gewoon een grote ronde koplamp...
...of twee ronde... ;)

full
 
Laatst bewerkt:
...komt ook een Nine-T in voor...
...en dan past zulke muziek ook eigenlijk naadloos bij zo'n fiets...

...pothelm op, en gaan met zo'n rakker...
...klik...

...denk je eens in Frans..., zo sturend over de Utrechtse Heuvelrug...
...dan hoef je toch niet meer zo heel lang te twijfelen... ;)

...colaatje op een terras...
...man, man, man..., wat een leven dan... :+
 
...oogjes dicht...
...zwoele zomeravond...

...pothelm...
...beige leren handschoentjes...

...versleten 501...
...afgetrapte motorlaarzen...

...voetbal op TV, dus rustig op de weg...
...beetje kronkelasfalt uitzoeken...

...en dan de ondergaande zon tegemoet rijden...
...met deze muziek...



... :] ...
 
...komt ook een Nine-T in voor...
...en dan past zulke muziek ook eigenlijk naadloos bij zo'n fiets...

...pothelm op, en gaan met zo'n rakker...
...klik...

...denk je eens in Frans..., zo sturend over de Utrechtse Heuvelrug...
...dan hoef je toch niet meer zo heel lang te twijfelen... ;)

...colaatje op een terras...
...man, man, man..., wat een leven dan... :+

Haha, je weet het wel weer te brengen :}

Maar nee, ben nu een week verder en ik blijf erbij. Ik vind hem cool, maar te klein en te duur. Zeker omdat dit ook een ding is waar je geld in blijft stoppen...
 
...wat mij trouwens opvalt, is de hoek van de voorvork van de R1200R/LC...
...met zo'n hoek zou je toch eigenlijk vermoeden dat het ding alleen maar rechtdoor wil... :?
 
...wat mij trouwens opvalt, is de hoek van de voorvork van de R1200R/LC...
...met zo'n hoek zou je toch eigenlijk vermoeden dat het ding alleen maar rechtdoor wil... :?

Schijnt toch erg goed te sturen. Wel voor het hoogste zadel gaan, standaard zadelhoogte is voor kleuters. Dan is het net een chopper als je erop zit...
 
De nieuwe R1200R LC, dan...

Ik niet, want zopas DRIE aanslagbiljetten van de belastingen gekregen... Ik mag bijkomend (!) een nieuwe R1200GSA LC aan Vadertje Staat cadeau doen.'. -O- :(

Balen...

Maar ik zie het wel. Zal er eens mee gaan rijden een dezer dagen...
 
...kom, kom, kom..., wie veel belasting mag betalen, heeft ook significant verdiend... ;)

Toch niet : in België zit je zelfs met een modaal inkomen meteen in de hoogste belastingschijf.

Jullie Nederlanders klagen (terecht) over die vermaledijde BPM, maar de Belg is de zwaarst getaxeerde burger in Europa (sommigen zeggen zelfs : van de wereld).

Allemaal zeer ontmoedigend...
 
Schijnt toch erg goed te sturen. Wel voor het hoogste zadel gaan, standaard zadelhoogte is voor kleuters. Dan is het net een chopper als je erop zit...

Ik kan uit zeer betrouwbare bron vermelden dat de R1200R LC fantastisch stuurt, persoonlijk vindt ik de R/LC nog stabieler en strakker door de bocht gaat dan de GS/LC.

Rij nu zo'n 3000km op de nieuwe R1200R/LC en heb hiervoor 2 jaar op een R1200GS/LC gereden.

Groet Peter
 
Terug
Bovenaan Onderaan