BMW nineT

Mooie Rizoma spulletjes voor de Scrambler :9~

apply_img_filters.alk


apply_img_filters.alk


apply_img_filters.alk
 
Laatst bewerkt:
Het G&G systeem dat onder jouw NineT zit is inmiddels voorzien van E-keur, doe ik jou een plezier met de bijbehorende documentatie?
:} Graag
 
Wat kun je toch ongelooflijk veel kanten op met die R Nine T! En de standaard versie is al zo mooi :9~
Ik heb een tijdlang een GS met zelfde blok gereden maar weggedaan omdat de halve wereld met die fiets reed. Maar de R Nine T of misschien zelfs de scrambler variant zou de enige reden zijn om toch weer een BMW te kopen op termijn })

Ik rijd nu al een tijd met ongelooflijk veel plezier een Ducati Scrambler, da's net een crossfiets met een +/- 800cc motorblok, dus dat gaat en stuurt vooral als een dolle, maar zo'n R Nine T is wel de ultieme retro fiets qua looks. Is ook gewoon meer fiets dan de Duc maar aangezien ik de Duc er niet voor wil inruilen moet ik nog even flink door sparen.

Wat zijn hier trouwens weinig eigenaren actief of lijkt dat nou zo?
 
Ben zelf eigenaar, maar heb zelf niet het idee dat er erg veel in Nederland rondrijden. By the way, het is een grandioos leuke fiets waar veel custom opties voor beschikbaar zijn. Al vind ik hem standaard zo helemaal fijn hoor :-)
 
Laatst bewerkt:
Lekker rustig hier :z :z :z ....logisch ook BMW rijders zijn natuurlijk allemaal saaie ouwe zakken die nog nooit van internet gehoord hebben. :P

Vandaag een RNineT Scrambler besteld (plus spaakwielen en nog wat andere dingen) over een week of 2-3 afhalen, heb er zin in :Y
 
Oehhh dat worden 3 lange weken hehe. Toch erg zonde dat er zo'n imago om BMW heen hangt. Maar zal wellicht ook wel door het prijskaartje komen wat er aan hangt. Heb je proefgereden op de scrambler ?
 
Oehhh dat worden 3 lange weken hehe. Toch erg zonde dat er zo'n imago om BMW heen hangt. Maar zal wellicht ook wel door het prijskaartje komen wat er aan hangt. Heb je proefgereden op de scrambler ?

Och imago maak ik me niet druk om ben zelf ook een ouwe lul 8-)

Ja net proefrit gemaakt, was wel op Scrambler met die allroad banden maar ondanks dat toch gelijk besteld.
 
Denk zelf dat hij lekkerder staat op de normale weg bandjes. Je hebt denk ik straks de standaard metzeler banden ? Al geven die noppen hem wel een lekker uiterlijk hoor :P
 
Ja onder de mijne komen die Metzler Tourance Next. Die noppen dingen zijn leuk voor de poser value maar fucking onpraktisch. Heb nog een ouwe Soes DR650 met Heidenau Scouts....op de snelweg maken die banden meer herrie dan de motor _O-
 
Tjah op de snelweg, daar wil je toch niet rijden met zo'n fun bike. Soms ontkom je er natuurlijk niet aan. Wellicht kunnen we een keer meeten met een aantal Nine T's ? We zijn nu al met zeker twee zielen over een paar weken.
 
Laatst bewerkt:
Over de snelweg rijden is met geen enkele motor leuk en al helemaal niet op een naked. Maar als ik een lang weekendje Eifel of Sauerland pak dan ga ik niet eerst 250 km binnendoor rijden in Nederland om er te komen.
Wellicht dat ik een klein schermpje op de Scrambler monteer voor de langere ritten. Ik heb een tegoed bon van 750 Euro gekregen voor BMW accessoires of kleding, eens kijken waar ik dat aan uit ga geven.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn door bmw inmiddels wat nine t specifieke tassen uitgebracht. Erg mooi! Uitsparing in de tas zodat hij netjes blijft zitten op de passagierbuddy.

full
 
Laatst bewerkt:
Er zijn door bmw inmiddels wat nine t specifieke tassen uitgebracht. Erg mooi! Uitsparing in de tas zodat hij netjes blijft zitten op de passagierbuddy.

[afbeelding]

Netjes, maar 264 Euro :N Daar koop ik een flink aantal Ortlieb tassen voor.
Vreemd genoeg zitten er geen valbeugels in het BMW pakket, daarvoor moet je dan weer bij Wunderlich of Rizoma zijn.
 
Ben zelf nog steeds in twijfel welke tassen ik ga kopen voor tripjes binnen Europa. 'T is allemaal erg mooi van die tassen speciaal op maat maar aan de andere kant zonde. Kan dan beter iets van ortlieb of kriega kopen dat is ook niet motor specifiek. Hebben jullie tips omtrent bepakking op de R Nine T ?
 
Gebruik al jaren een Ortlieb rackpack, 2 spanbandjes onder het zadel door en klaar.
Ga op de Scrambler wel een bagagerackje, denk van Rizoma, monteren.
 
M'n Scramb staat bij de dealer, komende week op kenteken, zaterdag ophalen, heb er zin in *O*
 
Nice! Erg snel hoor, stond hij elders al klaar ?

Ja, ik wilde een paar extra's (ASC, verwarmde handvatten, spaakwielen) als ik deze echt zo had willen hebben dan zou dat de productierun in juni zijn geworden. Dealer gaf me de optie om er een te nemen met alarm met dan de 750 Euro te goed aan accessoires, die Scrambler stond al in Nederland. Dus natuurlijk de laatste optie gekozen.
 
Gezellig zo'n topic helemaal alleen voor mezelf :+

Gisteren de Scrambler opgehaald, beetje kloteweer, maar vandaag was het weer heerlijk. Het is m'n eerste motor met handvatverwarming....had ik veel eerder moeten doen. Gewoon lekker met je zomerhandschoenen rijden ook al is het frisjes.

Wat plaatjes
20170402_085127_zpslxsfl5nc.jpg


20170402_084617_zps2ius05nq.jpg


20170402_092759_zpsibuwmdo9.jpg


20170402_112200_zpsp1n8mjzl.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan