[Terug!]gsxr 600 k7 stunt-edition gestolen.

Da Liks

MF veteraan
26 dec 2003
10.729
4
Rotterdam
Hij is inmiddels weet terug, zie verderop.

Gestolen uit mn garagebox, mijn stuntbike Suzuki GSXR600K7. Deze motor staat niet op kenteken en is dus ook niet verzekerd tegen diefstal.. als iemand iets tegenkomt aan verdachte onderdelen hoor ik het graag!

IMG_0250.jpg

IMG_0266_autorenamed4062.jpg

IMG_9067.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
das (...) zeg!

maar zijn er speciale onderdelen of kenmerken waar we op kunnen letten?
als we dat bv op MP zien weten kunnen we je inlichten.


GR NEMO
 
Dat is echt k#t van de bovenste plank man !

beetje mosterd na de maaltijd; maar ik heb mijn circuitbrommer bij de inboedel verzekerd (kost echt een drol per jaar).
Helaas heb je daar nu niks aan, maar wellicht iets voor als ie gevonden/vervangen wordt.
 
das (...) zeg!

maar zijn er speciale onderdelen of kenmerken waar we op kunnen letten?
als we dat bv op MP zien weten kunnen we je inlichten.


GR NEMO
De daders zullen er, als ze er mee de weg op willen, zsm een andere kettingset op willen zetten.

Als alle webshops dit nou even in de gaten houden........
:$
 
je kan er prima de weg mee op hoor :) 8 tandjes groter achter kun je zelfs op de snelweg nog aardig mee rijden!
 
Van 2 jongens bij mij op de sportschool (Knetemann Den Haag) zijn ook de GSX'en gestolen, kunnen ze dan nergens af blijven dat tuig!!!
Zal het doorgeven en een oogje open houden, klote dat je ook niet verzekert hiervoor was, dubbel SH*T!!!
 
Van 2 jongens bij mij op de sportschool (Knetemann Den Haag) zijn ook de GSX'en gestolen, kunnen ze dan nergens af blijven dat tuig!!!
Zal het doorgeven en een oogje open houden, klote dat je ook niet verzekert hiervoor was, dubbel SH*T!!!

Met een GSX vraag je er ook een beetje om :+ , dat is erg populair bij het paupervolk ..
 
Geloof best dat GSXR'en bovenaan de lijst staan met diefstalgevoelige motoren, maar dat is wat anders dan 'er om vragen'. Afblijven van andermans spullen, (mooi of niet!) punt .
 
Terug
Bovenaan Onderaan