Sprint RS met Squire RS1

Mooi dat het nu wel lukt, goed om te weten moet ik daar volgende keer ook op letten. Was je dag in het ziekehuis ook goed.
 
Was je dag in het ziekehuis ook goed.

Viel wel mee, alleen het lange wachten is vervelend. Maar alles bij elkaar gaat het almaar beter, voel de krachten stilaan terug komen. Bezig zijn met het zijspan zorgt voor wat lichaamsbeweging en da doet goed.
 
Goed om te wrten van dat materiaal verschil.
Alleen zou ik wel benieuwd zijn welk materiaal je nu in eerste instantie wel hebt gehad

Maar veel belangerijker is t om te horen dat je zelf vooruit gaat 👍
 
de voorige buis is te zacht en wil daarom niet plooien of toch niet op de manier wij het willen
st 52 plooiet goed en haast geen vervorming
ik heb het ook is gehad was een mising in het magezein maar weet niet wat voor materiaal het is
heb toen mogen omwisselen voor goede buis
werk er altijd mee kost wat meer maar werkt perfekt
 
Derde keer goede keer zegt men, maar hier ook letterlijk. Nadat de 2 eerdere pogingen naar de container waren verwezen, ging het bij nr3 een stukje beter. Toespoor is regelbaar via de ophanging.

full

full



Ik had eerst gedacht dat die 17" te ging zijn maar nu hij zo half in elkaar steekt moet ik zeggen dat het mij geweldig bevalt.

full


Ook weer van gedacht verandert ivm opstapje. Wou eerst over scharnierpunt gaan maar het toont veel ruiger als deze zichtbaar blijft. Dus opstapje komt iets lager.

full


Maar eerst zorgen voor de dwarssteun met stangkop, vering, spatbord, verlichting, zetel (mijn zus zorgt voor nieuwe overtrek tss kerst en nieuwjaar) en hier en daar wat verf uiteraard.
 
En hoe ist nou met de gezondheid?

Gisteren op controle geweest in ziekenhuis. Alle waarden (bloed en nieren) gaan de goede kant op. De spierkrachten komen ook langzaam terug, al is het soms afzien. De ene dag voel je je goed en dan doe je eigenlijk te veel. Daags nadien moet je dat dan bekopen met heel veel spierkrampen. Maar alles bij elkaar mag ik zeker niet klagen, ik voel me best wel goed.
 
Gisteren op controle geweest in ziekenhuis. Alle waarden (bloed en nieren) gaan de goede kant op. De spierkrachten komen ook langzaam terug, al is het soms afzien. De ene dag voel je je goed en dan doe je eigenlijk te veel. Daags nadien moet je dat dan bekopen met heel veel spierkrampen. Maar alles bij elkaar mag ik zeker niet klagen, ik voel me best wel goed.

Van wie mag jij niet klagen? Sturen we de M-F Knokploeg eens op 'm af.
 
Dank aan snel sevice Petaat.

full


Dwars steun verbonden.

full


Nadeel van deze constructie
full

Dat wordt nog fijn polyester werkje

Spatbord is ook binnen, misschien nog wat inkorten?

full
 
voor dat polyester werk neem gewoon een stukje pvc regenpijp legt daar wat doek over heen heb je een mooie boogje en komt er zo vanaf
 
voor dat polyester werk neem gewoon een stukje pvc regenpijp legt daar wat doek over heen heb je een mooie boogje en komt er zo vanaf

Merci voor de tip, het ging redelijk gemakkelijk zelfs. Met gas brandertje beetje warm stoken en dan kan je de pvc goed bewerken. Overmorgen eens proberen de polyester aan te brengen.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor het polyesteren de PVC pijp nog even in de boenwas zetten. Polyester hecht weliswaar niet aan PVC, maar het kan over dat oppervlak goed vast zitten.
Het is een beetje werk van de duivel, als je het vast wil hebben flikkert het er zo af, als het los moet sta je te vechten. |(
 
Ik zou voor het polyesteren de PVC pijp nog even in de boenwas zetten. Polyester hecht weliswaar niet aan PVC, maar het kan over dat oppervlak goed vast zitten.
Het is een beetje werk van de duivel, als je het vast wil hebben flikkert het er zo af, als het los moet sta je te vechten. |(


Die pijp kan er straks toch gewoon in blijven zitten?
Je ziet hem straks toch niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan