Sprint RS met Squire RS1

:? Wat moet een mens met zulke dagen? Een schokbreker monteren?

full

full
 
Lekker bezig Juup.
Ik ga volgende week weer eens wat in de garage doen.
Eerst maar een puin ruimen, ik kan nu niet eens naar binnen.
 
Mooi dempertje ronald beter dat het hagon dempertje van mij zal je pagagier wel blij mee zijn, ik dacht dat je deze voor je schommel gereserveerd had :W
 
Mooi dempertje ronald beter dat het hagon dempertje van mij zal je pagagier wel blij mee zijn, ik dacht dat je deze voor je schommel gereserveerd had :W

Tsja, nood breekt wet. ;) Had een demper van ne pan, maar die was moeilijker om gepast te maken en eigenlijk ook veel te straf. De schommel wordt pas na het AET gebouwd, dus voorlopig deze even in bruikleen voor de bak. Na nieuwjaar op zoeken naar een extra schokbreker.
 
Ik moet eigenlijk ook een zwaardere schokker mijn bak is natuurlijk lomper dan een tripteq die standaard een hagon heeft, kan ik niet zoveel bier meenemen als er iemand in de bak zit. -O-
 
Lekker bezig Juup.
Ik ga volgende week weer eens wat in de garage doen.
Eerst maar een puin ruimen, ik kan nu niet eens naar binnen.

Dat puin ruimen, en herindelen ben ik druk mee bezig nu,
En dan eindelijk weer aan mijn span werken.

GOED BEZIG JUPILER
 
Laatst bewerkt:
handige jongen die jupiler!

begrijp ik het goed dat je er deze keer weer gewoon bij bent met het span op AET?
 
Laatst bewerkt:
Zitje voorzien van een nieuwe hoes met dank aan mijn grote zus.

full


Opstapje en verlichting. Alle verlichting hangt nu enkel nog aan het frame, niet zoals voorheen. Hierdoor is de polyester bak veel eenvoudiger te demonteren nl maar 5 bouten.

full


Vandaag test gereden. Trekt een beetje naar links, volgende week wat meer toespoor geven dan zal dat ook opgelost zijn. En spatbord moet ook nog.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan