Sprint RS met Squire RS1

Toespoor bijgesteld, testrit uitgevoerd en goed gekeurd *D .
Maar vooral, jongens wat een verschil met deze nieuwe ophanging. Vooral op slechtere wegen voel je een groot verschil, nu veert het bakwiel tenminste. Veel aangenamer om te rijden.
Vandaag 0% activiteit, heb weer ganse dag ziekenhuis op het programma. Maar ach, het gaat in ieder geval de goede kant op. Zowel met mij als met de zijspan.
 
Vandaag laatste keer ziekenhuis opname, als alles goed blijft in de toekomst wel te verstaan. Maar we blijven positief denken dus ga ik er vanuit dat het alleen maar beter wordt.
Ondertussen ligt de span terug uit elkaar. Het frame is bijna volledig gelast en neen, geen foto's daar mijn laswerk niet om aan te zien is.Nog opnieuw lakken (lees verfborstel en hamerit) en dan denk ik dat we tegen eind vd week alles terug kunnen monteren. Dan is er ook nog wat tijd over om een paar winter accessoires uit te dokteren tegen dat we naar AET gaan.
 
Het heeft wat langer geduurd dan gepland maar we zijn klaar voor het elefanten treffen.
Alles afgelast, gelakt en gemonteerd.

full

full


Voor de veiligheid O-) gordels en binnenspatbord geïnstalleerd.

full


Ophanging rubbers hersteld met bison combi power lijm. Voor 8,95€ het proberen waard, zeker als nieuwe rubbers 50€/stuk kosten. Ook een paar afstandsringen gemaakt voor beter passen met het frame.

full


Volgend weekend gaan we ons eens goed amuseren (:+ ) aan de nurburg ring. En dan is het tijd om aan de schommel te beginnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan