Sprint RS met Squire RS1

Gezellig! En morgen neemt ie je mee naar Standdaarbuiten voor een knettersgroot Carnavalsfeest en een onbeperkte hoeveelheid Juup?
 
Zojuist een setje nieuwe schokbrekers gescoord. Morgen even ophalen.
Zijn dezelfde als ik al had voor de schommel maar waarvan een door omstandigheden aan de bakophanging is beland ;)

*O*
full
 
Yep. Is Chinees. RFY wordt onder de tradename Wotefusi verkocht en dat is eigendom van Chongqing. Chongqing koopt in China hoogwaardige producten in.
Ik ben afgelopen jaar in de fabriek geweest waar deze schokkers gemaakt worden, ze produceren ook voor Yamaha en Ducati.
 
Yep. Is Chinees. RFY wordt onder de tradename Wotefusi verkocht en dat is eigendom van Chongqing. Chongqing koopt in China hoogwaardige producten in.
Ik ben afgelopen jaar in de fabriek geweest waar deze schokkers gemaakt worden, ze produceren ook voor Yamaha en Ducati.
Ben ik nu al zo gedeformeerd dat ik Wotefusi lees als whatthefuck?
Dat je op mijn leeftijd nog zo kan degenereren. -O-
 
full


Pff, de hele namiddag bezig geweest met kuisen :( . Ga voorstellen om de naam te veranderen in zwijnentreffen. Maar ja, we hebben ons ook wel geamuseerd dus dat maakt veel goed. Ook weer een aantal forum leden gezien en gesproken. Veel bewonderende blikken gehad voor de aparte squire bak, aller eerst de 17inch velg en dan de ophanging natuurlijk. Mijn vlagske had ook wel een beetje invloed. ;) Foto's heb ik niet veel gemaakt.

full

full
 
Dubbele slaapzak en fleece slaapzakje er in gegarandeerd warm zat 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan