meer geluid willen

remy-r

MF'er
1 jul 2013
90
0
Noordbroek
Hallo, ik zou graag iets meer lawaai/geluid uit mijn motor halen er zit een originele uitlaat onder maar deze wil ik er graag onder houden. Nu zat ik te denken demper open te snijden en wat dempingswol eruit. Zou dit kunnen??

Gaat om een Kwaasaki zx6r
 
Je originele uitlaat is een resonantiedemper die werkt met demping dmv. in de uitlaat aangebrachte schotjes. Daar zit geen dempingswol in.
Sommigen hebben "el cheapo" gaatjes in zo'n uitlaat geboord, maar dat geeft zelden (nooit...) een mooi geluid.
Zoals Big Sexy zegt: aftermarket pijp kopen. Let dan wel op dat er dezelfde bevestiging op zit voor een ZX6R. Als je een middenbok hebt is dat helemaal nodig.
 
Probeer je je demper zo stil mogelijk te krijgen op 't circuit.... wordt je beloond met een zwarte vlag doordat er te veel herrie uit je airbox komt tijdens het uit accelereren van een bocht ;)

Als je herrie wil...... :(
 
Laatst bewerkt:
Je originele uitlaat is een resonantiedemper die werkt met demping dmv. in de uitlaat aangebrachte schotjes. Daar zit geen dempingswol in.
Sommigen hebben "el cheapo" gaatjes in zo'n uitlaat geboord, maar dat geeft zelden (nooit...) een mooi geluid.
Zoals Big Sexy zegt: aftermarket pijp kopen. Let dan wel op dat er dezelfde bevestiging op zit voor een ZX6R. Als je een middenbok hebt is dat helemaal nodig.


Ok dat is een duidelijk verhaal. Dan ga ik daar eens achter aan. Eens kijken of ik een leuk dempertje voor een leuk prijsje op de kop kan tikken
 
slijptol.jpg
 
Probeer je je demper zo stil mogelijk te krijgen op 't circuit.... wordt je beloond met een zwarte vlag doordat er te veel herrie uit je airbox komt tijdens het uit accelereren van een bocht ;)

Als je herrie wil...... :(


Waha ken dat, heb een Yamaha gehad met sportpijp. Die pijp was eigenlijk super beschaafd, maar als ik het gas open trok naast een auto, kreeg de bestuurder meestal een spontane hartverzakking door de brul uit de airbox. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan