Schuimrubber binnenkant kuipen Honda

duc of prunes

MF veteraan
13 mrt 2011
1.023
226
Ik heb al op diverse termen gezocht in het forum, maar nog niet echt een sluitend antwoord kunnen vinden. Misschien kan iemand mij het antwoord geven:

Ik heb een Honda CBR600F uit 1995 en het 'schuimrubber' (lijkt me geen gewoon schuimrubber) dat standaard aan de binnenkant van de kuipen zit geplakt is door omstandigheden (blundertje van mij :$ ) in één kuipdeel niet meer aanwezig....
Het gaat om het spul van ongeveer een centimeter dik.

Graag zou ik een soortgelijk materiaal opnieuw in de kuip aanbrengen.

--> Weet iemand een/de officiële productnaam van dergelijk materiaal?

Mogelijk kan iemand me ook nog vertellen waar ik dat spul in de buurt van Rotterdam (Zuid) kan kopen.
 
Tja, het lijkt me dat ie er toch op z'n minst iets stiller van wordt, en dat lijkt me wel wenselijk...

Nou ja, hoor je nu ook echt verschil dan? Bedoel maar te zeggen, de meeste motoren rijden zonder rond en ik heb nog nooit gedacht dat ze teveel motorgeluid lieten horen.

Maar goed, je zou iig de Honda dealer kunnen proberen maar schrik dan niet wat het kost. (Als het er af fabriek ook al in zat natuurlijk)
 
*O* Nou ja zeg, ik had echt niet verwacht dat deze stukjes schuimrubber bij Honda als los onderdeel te bestellen zijn.

Dinsdag eens bellen naar de dealert.... ben benieuwd of het ook daadwerkelijk nog leverbaar is.

Thanks Bassie !! :} Super!
 
De schuimpjes schijnen begin volgende maand leverbaar te zijn. Ben benieuwd. Als ik ze heb laat ik het weten.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan