Motor-Forum

Select Forum

RW RACING

Reg. datum:
06 mei. 2013
Als enig Nederlands raceteam in de Moto-GP3 de afgelopen seizoenen, dacht ik dat het een leuk idee zijn om voor hen een topic te openen. Mijn persoonlijke mening is dat je mensen als Waninge moet koesteren, en hopelijk kunnen ze voor volgend seizoen nog 2 talentvolle coureurs contracteren :)
Ferdinandalucia

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
Ferdinandalucia schreef op 23 november 2013 @ 11:26:
Als enig Nederlands raceteam in de Moto-GP3 de afgelopen seizoenen, dacht ik dat het een leuk idee zijn om voor hen een topic te openen. Mijn persoonlijke mening is dat je mensen als Waninge moet koesteren, en hopelijk kunnen ze voor volgend seizoen nog 2 talentvolle coureurs contracteren :)

Bemoei jij je lekker met het Spaans open.................... :(

Grapje ........... ;) :+ ...................maar inderdaad wat betreft Waninge , ja die mag je best koesteren .

Reg. datum:
26 mrt. 2012
Ik heb zo'n idee dat het niet uit maakt of je getalenteerd bent, als je maar genoeg geld mee neemt.
Of sla ik nu de plak mis?

Reg. datum:
06 mei. 2013
Ha die Gerrit ! Bedoel je met het Spaans open de CEV of de MOTO GP... ?

Tja, als raceliefhebbende Nederlander in Spanje heb ik geluk dat zowel de GP , Superbike als de CEV op de nationale buis is, maar zeker wat de GP betreft gruwel ik van die spaanse hegemonie, en wil je tegelijkertijd de Nederlanders vooruitschreeuwen !

quote:
gerrit1957 schreef op 23 november 2013 @ 11:36:

[Bemoei jij je lekker met het Spaans open.................... :(

...]

Grapje ........... ;) :+ ...................maar inderdaad wat betreft Waninge , ja die mag je best koesteren .
Ferdinandalucia wijzigde dit bericht op zaterdag 23 november 2013 12:52 (27%)
Ferdinandalucia

Reg. datum:
06 mei. 2013
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Gijs, de woorden "talentvolle coureurs" is waarschijnlijk het bekende " de wens is de vader van de gedachte verhaal..
quote:
Gijs schreef op 23 november 2013 @ 11:38:
Ik heb zo'n idee dat het niet uit maakt of je getalenteerd bent, als je maar genoeg geld mee neemt.
Ferdinandalucia

Reg. datum:
06 mei. 2013
Vergeet eigenlijk te vermelden dat ook mannen als Molenaar en Ten Kate veel waardering verdienen, zonder hen zou de rol van de Nederlanders in deze prachtsport waarschijnlijk nog kleiner zijn.
Ferdinandalucia

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
Ferdinandalucia schreef op 23 november 2013 @ 12:09:
Vergeet eigenlijk te vermelden dat ook mannen als Molenaar en Ten Kate veel waardering verdienen, zonder hen zou de rol van de Nederlanders in deze prachtsport waarschijnlijk nog kleiner zijn.

:} :} ja die lopen al een poosje mee , ik dacht er eerlijk gezegd ook niet aan |(

Reg. datum:
26 mei. 2002
quote:
Gijs schreef op 23 november 2013 @ 11:38:

Talent, snelheid en financien is allemaal belangrijk. Ook bij RW Racing. Jasper had goede sponsoring alleen vielen de resultaten tegen. Wil niet zeggen dat RW racing nu altijd een rijder wil die veel geld mee brengt en vervolgens redelijk achteraan rijdt. Ze willen ook resultaten maar het valt niet mee natuurlijk om al die pluspunten te vinden ;)

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
Fast Forward schreef op 23 november 2013 @ 13:01:

[...]

Talent, snelheid en financien is allemaal belangrijk. Ook bij RW Racing. Jasper had goede sponsoring alleen vielen de resultaten tegen. Wil niet zeggen dat RW racing nu altijd een rijder wil die veel geld mee brengt en vervolgens redelijk achteraan rijdt. Ze willen ook resultaten maar het valt niet mee natuurlijk om al die pluspunten te vinden ;)

Salom was eigenlijk DE man bij RW vond ik .

Reg. datum:
06 mei. 2013
quote:
gerrit1957 schreef op 23 november 2013 @ 13:05:

[...]

Salom was eigenlijk DE man bij RW vond ik .

Dat was ie zeker, podiumplekken én overwinningen in het memorabele seizoen 2012, zal moeiljk zijn om dat te evenenaren in de toekomst.
Ferdinandalucia

Reg. datum:
19 okt. 2013
De toekomst lijkt er niet heel goed uit te zien...

http://www.speedweek.com/...nssen-Droht-Ausstieg.html

STOP! Turn around..

Reg. datum:
15 jul. 2002
quote:

Toch weer die Anna.. 8-)
My Lifestyle determines my Deathstyle..

Ex-ZAC#167

Reg. datum:
28 feb. 2002
Als ik RW was zou ik ff snel een babbeltje maken met Fabio Quartararo, zag hem nog niet op de voorlopige lijst staan voor 2014 en is momenteel aardig rap, met zijn trainingstijd van vandaag bij het CEV had hij ook op de eerste rij gestaan bij de Jerez-GP begin dit jaar en vorige races op Valencia gewonnen met top 10 waardige tijden in vergelijking met ValenciaGP.
Bewezen winnaars uit het CEV doen het meest aardig in de GP's, Marques (2x) Vinales,Rins Folger Etc, een gokje waard ?

Reg. datum:
06 jul. 2012
Wanneer ik in de schoenen van RW zou staan, dan zou ik ten eerste eens kritisch naar mijn team kijken, hoe is deze opgebouwd, hoe liggen de verhoudingen?
Dan zal ik Jarno Janssen vriendelijk bedanken voor zijn diensten, ik vind hem altijd negatief overkomen. Als vervanger voor hem zou ik Jurgen vd Goorbergh binnenhalen, vind hem altijd positief overkomen (gevoelskwestie denk dat een Jasper heel veel baat bij zo'n iemand zou hebben).
Vervolgens zou ik Anna contracteren, verwacht daar toch wel wat van, en goed voor publiciteit.
Als 2e rijder zou ik voor een Nederlander gaan, of Scott of Jasper. En zou dan een lichte voorkeur voor Jasper hebben, en proberen her en der een wildcard te bemachtigen om Scott klaar te stomen en te laten rijden en hem sowieso in 2015 in de GP's te laten starten.

Verder niets dan hulde voor RW! Toch mooi om een Nederlands team in de GP's te hebben.
Tevens alle lof voor ten Kate en voor Molenaar.
Kingjona wijzigde dit bericht op zondag 24 november 2013 09:21 (7%)

Reg. datum:
06 mei. 2013
Iemand die toevallig weet hoe lang de teams nog hebben om hun rijders aan te melden bij de FIM /Dorna-bonzen voor volgend seizoen ?
Ferdinandalucia

dát dan weer wel

Reg. datum:
31 mrt. 2012
Brian netjes
RC8 R ules

.....Own the racetrack

Reg. datum:
08 aug. 2007
Die quartararo reed een strakke race zeg, misschien idd een optie voor RW, als ie zijn sponsoring rondkrijgt natuurlijk
Suzuki GSX-R 750 2014!

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
Memphis80 schreef op 24 november 2013 @ 13:38:
Die quartararo reed een strakke race zeg, misschien idd een optie voor RW, als ie zijn sponsoring rondkrijgt natuurlijk

Ik lees net dat Quartararo 14 jaar oud is. Die gaat voorlopig dus nog niet mee mogen doen op WK niveau.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
[J]ori[A] schreef op 24 november 2013 @ 13:42:

[...]

Ik lees net dat Quartararo 14 jaar oud is. Die gaat voorlopig dus nog niet mee mogen doen op WK niveau.

Wou het net plaatsen ,...ik las het ook dat hij de jongste CEV kampioen is aller tijden.

Reg. datum:
07 jan. 2010
Misschien oud nieuws maar lees het net pas , Kornfeill naar Team Calvo.

Reg. datum:
06 mei. 2013
quote:
gerrit1957 schreef op 24 november 2013 @ 14:14:

Niet zo heel oud hoor Gerrit, het zat er sowieso wel in, maar de kogel was nog niet helemaal door de spaanse kerk, en sinds eens paar dagen uiteindelijk dus wel.

Bij zijn eerste testen gaf ie al te kennen dat zijn nieuwe fiets beter (in)stuurt dan de Kalex KTM van RW ..wat ik maar ter kennis geving aanneem
Ferdinandalucia

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
Ferdinandalucia schreef op 24 november 2013 @ 14:56:

[...]

Niet zo heel oud hoor Gerrit, het zat er sowieso wel in, maar de kogel was nog niet helemaal door de spaanse kerk, en sinds eens paar dagen uiteindelijk dus wel.

Bij zijn eerste testen gaf ie al te kennen dat zijn nieuwe fiets beter (in)stuurt dan de Kalex KTM van RW ..wat ik maar ter kennis geving aanneem

Ja en het was nog geeneens de nieuwe fiets en ook niet geheel afgestemd op zijn postuur etc.

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
gerrit1957 schreef op 24 november 2013 @ 14:14:
Er staat in het eerder geposte verhaal dat Janssen de motivatie van Kornfeill laakt vanaf het moment dat deze voor Calvo had getekend tijdens het lopende seizoen. :)
quote:
BMW S1000R - de koning onder de nakeds.
A squirt of throttle in almost any gear, at any speed, will propel you into the future.
In an eye-blink the unrestrained wind is trying to rip your head off.

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
Kun je nagaan,Iwema was gewoon gemotiveerd.
Abject en infaam

oempa loempa

Reg. datum:
21 jun. 2010
quote:
Paul4all schreef op 27 november 2013 @ 22:11:
Kun je nagaan,Iwema was gewoon gemotiveerd.

_O-
Oompa Loompa doompadee doo I've got another puzzle for you Oompa Loompa doompadah dee If you are wise you'll listen to me

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.