Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Dit is wel positief nieuws :Y

Zelf nog niet super veel last gehad van slecht weer op de racedagen, NW200 een natte trainingsdag gehad, racedag dreigend weer en fris maar droog :Y

Ulster gewoon 3 dagen top weer, racedag lekker in een T shirt gekeken *O*

Bikesport News


11028-art.jpg
 
Ik ben er geweest, uiteraard met de motor ;)

1 boot is genoeg trouwens, 2 kan
je kan met de trein naar Engeland (Calais/Dover) of je kan met 1 overtocht van Frankrijk naar Ierland, als is dat voor de mensen die meer in Noord Nederland wonen misschien wel erg om.
Ik heb beide gedaan.

Ulster GP vond ik kwa race mooier als de NW200, alleen is het een race op het voor de Ieren vaste land, dat wil zeggen dat er best wat mensen het weer afwachten, als je een week gaat is het dus de eerste dagen niet super druk, is net zo als bij de NW200.
Bij de Ulster zit je dicht bij Belfast dus daar kan je altijd wel op stap, leuke cafés tot discotheken ;)

De laatste trainings dag wordt de dundrod 150 race gereden en dan is het al drukker, de racedag zelf is het vrij druk.

Wij hebben trouwens in een hotel gezeten, we reden allemaal supersport en dan neem je niet zo snel voor 8/10 dagen bagage mee, dus een hotel is gewoon top
je hebt een restaurant waar je kan eten en een fatsoenlijke slaapplek.

Ik zou zeggen als je echt naar de Ulster wilt, doen !
ik vond de race en het circuit super, de feesttent bij het circuit is te doen
maar in Belfast op stap gaan is ook erg leuk.,
de trainingsdagen kan je op verschillende plekken bekijken, en de sfeer in het paddock is ook erg vriendelijk en gemoedelijk

Super vakantie daar gehad.
Thanx voor de info, maar ik neem mijn tentje toch echt mee.
Eerst gaan we naar Engeland, weekendje Outlon Park naar de BSB mannen (&vrouwen) kijken.
Dan met de motor door naar de Ulster GP.

Maar niemand info over campings in de buurt, of bij de UGP zelf...?
 
Thanx voor de info, maar ik neem mijn tentje toch echt mee.
Eerst gaan we naar Engeland, weekendje Outlon Park naar de BSB mannen (&vrouwen) kijken.
Dan met de motor door naar de Ulster GP.

Maar niemand info over campings in de buurt, of bij de UGP zelf...?
misschien eens mailen naar 1 van deze:

Contact the UGP Team | Ulster Grand Prix

Maat van me heeft toen eens gemaild/gebeld naar een locale VVV in ballymoney toen voor de NW200

Misschien dat je iets soortgelijks kan doen maar dan omstreken Belfast ?
Vaak kunnen die je aan campings etc helpen :)

Of via deze site:
Visit Belfast
 
Shane Shakey Byrne ‏@67Shakey
Some VERY exciting news coming for you guys later today or possibly tomorrow....

&

PBM Race Team ‏@PBM_Team
For all those asking about PBM 2014 plans... All will be revealed very soon! #staytuned



Is PBM iets extra's van plan? Zo klinkt het wel.
Een seizoen BSB is natuurlijk wel vet maar door Shakey's tweet krijg je wel de indruk dat er meer komt..

WSBK (EVO) wildcards misschien??
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk geen Honda (Samsung) team in de BSB volgend jaar.........

PaddockChatter @PaddockChatter
On the flip-side, we're disappointed that it looks like reigning champions Honda won't be entering a BSB team for '14
 
Tja, jammer had Shakey graag wat anders zien doen in 014. Nou, dan maar flink wat zeges pakken en weer in de lotto...uhhh showdown.. meedoen voor de titel.
 
Waarschijnlijk geen Honda (Samsung) team in de BSB volgend jaar.........

PaddockChatter @PaddockChatter
On the flip-side, we're disappointed that it looks like reigning champions Honda won't be entering a BSB team for '14
En nu ook bevestigd. Geen Honda team in BSB volgend jaar.
 
En nu ook bevestigd. Geen Honda team in BSB volgend jaar.

Weet niet waar jij de bevestiging hebt gelezen maar ik vindt het wel zwaar kut dat Honda (Louth Team)niet meedoet .Hoe meer topteams op verschillende motormerken des te beter voor een kampioenschap vind ik.

Las zelf het volgende op ;

PaddockChatter @PaddockChatter
It's just been confirmed on Look North that Honda won't be running in BSB next season citing 'financial reasons' after Samsung withdrawal.
 
Weet niet waar jij de bevestiging hebt gelezen maar ik vindt het wel zwaar kut dat Honda (Louth Team)niet meedoet .Hoe meer topteams op verschillende motormerken des te beter voor een kampioenschap vind ik.

Las zelf het volgende op ;

PaddockChatter @PaddockChatter
It's just been confirmed on Look North that Honda won't be running in BSB next season citing 'financial reasons' after Samsung withdrawal.
Ik vind het ook erg jammer. Ik las de bevestiging overigens via een door David Emmett gedeeld berichtje van iemand die een smsje kreeg van iemand binnen dat team. Beetje vaag eigenlijk, maar zo werkt dat met internet tegenwoordig, toch? _O-
 
Ik vind het ook erg jammer. Ik las de bevestiging overigens via een door David Emmett gedeeld berichtje van iemand die een smsje kreeg van iemand binnen dat team. Beetje vaag eigenlijk, maar zo werkt dat met internet tegenwoordig, toch? _O-

Nou goed het is nog niet door Honda UK officieel aangekondigd volgens mij ,ik hoop i.i.g. dat er nog een kans is ......
 
Honda will not aim to return in 2015. Dat is misschien nog wel teleurstelleder. -O-
 
Honda will not aim to return in 2015. Dat is misschien nog wel teleurstelleder. -O-
Maar ze zeggen ook dit...
“This is not a decision we have taken lightly and it was not our preferred option but we feel that given the cumulative circumstances, it is the best course of action for us at this time,” said Honda UK's Head of Motorcycles, Nick Campolucci.

“Honda goes racing to win. Unless we have the right elements in place to achieve the success on track we know we are capable of, our preferred option is to re-evaluate and re-structure for a stronger and more aligned effort. The British Superbike Championship is very important to Honda UK and we plan a full return to the series in 2015."

The majority of staff will transfer to Honda's renewed efforts for success on the Endurance World Championship stage.
 
OP BSB site staat ook dit:

Honda (UK) has confirmed that it will not compete in a full-time capacity with an official team in next season's MCE Insurance British Superbike Championship, instead using 2014 as a development year to re-focus efforts around future racing activity in both domestic and world championships.

With the title sponsorship agreement with Samsung Mobile coming to an end and with number one rider and reigning MCE British Superbike Champion, Alex Lowes seeking success on the world stage, the decision has been taken that the time was right to re-evaluate the team's direction, re-structure and re-group, with a view to a planned full-time return to MCE British Superbikes in 2015.

The team will continue the development of the Honda CBR1000RR Fireblade in 2014 and it is planned to make several guest rider 'wild card' appearances in the MCE British Superbike Championship, throughout the course of the season.

The majority of the team's technical staff will remain with Honda and transfer over to freshly revised Endurance World Championship race team, as Honda steps up efforts for further success on the world stage, in support of its racing projects in MotoGP, World Superbikes and on the roads at events such as the Isle of Man TT and North West 200.

Nick Campolucci, Head of Motorcycles, Honda (UK)said: "This is not a decision we have taken lightly and it was not our preferred option but we feel that given the cumulative circumstances, it is the best course of action for us at this time. Honda goes racing to win. Unless we have the right elements in place to achieve the success on track we know we are capable of, our preferred option is to re-evaluate and re-structure for a stronger and more aligned effort. The British Superbike Championship is very important to Honda UK and we plan a full return to the series in 2015."
 
Dat zijn toch weer positievere berichten en van Honda zelf, dus laten we daar dan maar vanuit gaan. :)
 
we zijn een keer langs geweest daar, mooi pand alleen jammer dat je zelfs de ontvangstruimte nog niet mag bekijken zonder uitnodiging B|

stonden een paar dikke machines binnen, SBK, BSB en zelfs GP
Die kon je nog net door het getinte glas bekijken, niet echt vriendelijk daar :')


Honda%20Louth.jpg
 
Ryuichi Kiyonari's management just confirmed that he will ride S1000RR for Buildbase BMW Motorrad team in 2014 BSB series.

BbmFuuaCQAAyZcb.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan