Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Volgens mij is dat altijd op ITV 4.
Via de website van FilmOn en de FilmOnapp (geschikt voor chromecast) is deze website gratis te bekijken.

Hier een link: ITV4. At FilmOn

1000maal dank voor deze link :}
Heerlijk!

Schitterende foto's ook hierboven!

Mooi om te zien dat de Hollanders het goed doen! Vd Hoek en Romijn gaan allebei goed!

Iemand enig idee hoe de suter het doet?
 
Wel echt klote dat die samenvattingen pas heel laat op tv komen. Vanavond bijvoorbeeld pas 1 uur engekse tijd, dus 2 uur hier. En het is niet op te nemen :(
 
Verkeerd gelezen dan. Ik kijk af en toe naar de timing.

Toch niet, via FB pagina gelezen: Isle of Man TT

133.369mph from a standing start! Michael Dunlop just obliterated all previous records with the first ever sub-17 minute lap of the TT course. He completed a lap of the 37.73 mile course in 16:58.439!
 
Laatst bewerkt:
Verkeerd gelezen dan. Ik kijk af en toe naar de timing.

Toch niet, via FB pagina gelezen: Isle of Man TT

Slordig van hen. Live-timing zegt toch echt anders namelijk. Kan ook gewoon niet gereden worden met een staande start. Dan zou ronde 2 nog een paar seconden sneller zijn geweest.

Newcomer Jochem van den Hoek has impressed with a stunning lap of 121.060mph.....


Als nieuwkomer dit rijden, jemig!

Indrukwekkend :Y
 
Laatst bewerkt:
Dwight-Beare-Benjamins-Binns.jpg



ACU Events Ltd regrets to announce that Australian sidecar driver Dwight Beare, 27, originally from Melbourne, Australia who was a resident of Onchan in the Isle of Man was killed following an accident near Rhencullen during today’s Sidecar Race 1 at the Isle of Man TT Races. The race was immediately red flagged.

Dwight made his TT Races debut in 2014, achieving a 12th place in his second race on the Isle of Man when he competed with father Noel as his passenger. The pair returned to the Isle of Man TT last year, achieving a 17th place in the first sidecar race.

Dwight’s passenger Benjamin Binns, from the Isle of Man, was airlifted to Nobles Hospital where he was described as being stable with a fractured ankle.

ACU Events Ltd wishes to pass on their deepest sympathy to Dwight’s family and friends.

-O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan