Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Als mensen interesse hebben dan kan de aflevering van elke dag van itv4 in mijn cloud zetten (gemiddeld 1,9 gb) deze zijn dan te downloaden ( ik deel hier de link) en te bekijken op pc of mediaplayer.

Ik hoor het wel
 
Laatst bewerkt:
Als mensen interesse hebben dan kan de aflevering van elke dag van itv4 in mijn cloud zetten (gemiddeld 1,9 gb) deze zijn dan te downloaden ( ik deel hier de link) en te bekijken op pc of mediaplayer.

Ik hoor het wel

Doen! (Y)
 
de hoogtepunten van de kwalificatie, Let wel er zit reclame voor en tussen dus niet meteen schrikken dat het niet het goede bestand is.

https://drive.google.com/file/d/0B186RSINRCk3TjZrek5MRVpiSTg/view?usp=sharing


Na het openen van het bestand
tt_zpsqddtr9nt.jpg

Niet schrikken als er een waarschuwing komt van een mogelijk virus, dit zit er niet in maar het bestand is te groot om te controleren volgens mijn drive.
 
Laatst bewerkt:
Following the opening Monster Energy supersport race at TT 2016, it was announced that 11 times TT winner Michael Dunlop had been disqualified from the race, due to a technical infringement.

Reigning super twins Manx Grand Prix winner Rob Hodson, was also disqualified from 14th.

ACU Events, issued the following statement, on the disqualifications, from the opening Monster Energy supersport race.

“ACU Events Ltd can confirm that two competitors have been disqualified from today’s Supersport Race 1 at the Isle of Man TT Races.

Michael Dunlop has been excluded from the results for a technical infringement identified during post race examination.

ACU Events Ltd do not believe that there was a deliberate attempt to gain an unfair advantage and no significant performance advantage was gained.

As a result of this disqualification, Dean Harrison moves up to second place with James Hillier now taking the final podium position.

In addition Rob Hodson, who finished 14th in the same race, has also been disqualified from the race having been found to have been running a significantly oversized engine.”

Hoe veel te groot zou dat blok geweest zijn? })
 
Wat een ongelofelijke held is die Hutchinson toch. Als ik voor iemand veel respect heb is het wel voor hem. :} :} :}

Idd, wat hij allemaal meegemaakt heeft. Meer dan 30 operaties aan zijn been. Nu met rechts schakelen en met een duimrem rijden. En nog zo hard gaan, respect!
 
Ik zie net op FB dat er weer 2 doden zijn te betreuren op Isle of Man...... Gaat niet goed zo!
Misschien oud nieuws van gisteren, maar ik heb de laatste 3 dagen niet meer gehoord.

R I P......
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben heel veel voordeel gehad van het weer dit jaar, geen afgelaste trainingen en dergelijke. Vandaar veel km's kunnen maken, juiste afstellingen kunnen vinden,dus snelle tijden. Dat was de verklaring van de kenners op itv4 mbt de hoge gemiddeldes dit jaar.

Dus als alles weer meezit wellicht volgend jaar een 134 van hutchy. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan