Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Morgen avond race 1 en 2 van het BSB vanaf 20:50 op Eurosport2. Helaas is er tijdens de 1ste Ducati trioptions cup Mick Whalley overleden tijdens een crash met meerdere rijders. Vreselijk nieuws.
7 rijders idd, triest nieuws :/

Helaas geen ES2 hier, dus dat wordt streamen
 
Brands Hatch, Juli 2014:
P1020878_zps9e1b7685.jpg

P1020888_zps12e7d2d6.jpg


Cadwell Park, Augustus 2015:
P1050195_zps4hcyp2az.jpg
 
Had ik dat maar eerder geweten. Dan was ik even komen buurten.

Ik ben in 2015 geweest, het wat echt een geweldige ervaring. :}
Maar waar ik wel een beetje van schrok was het hoge aantal valpartijen en fatale ongevallen door toeristen.
Mensen die vergeten om aan de andere kant van de weg te rijden enz. :X


Tja ik eigenlijk niet meer. :X
Sommige gasten vooral net voor roads closing.
Denken echt dat ze John mc Guines eiges zijn.
Maar ook dan rijden er nog andere mensen.en tractors ect en vergeet de rode dubbeldekkers niet |(
De hoofd marshall noemt die gasten idiots on wheels :} :}
 
Bij zijn terugkomst in de BSB wordt the King of the Mountain gewoon 2e in de 2e manche! *O*
Die zag ik niet aankomen. En Haslam pakt mooi de dubbel! Alleen even gemist wat er met Byrne aan de hand is.
 
Bij zijn terugkomst in de BSB wordt the King of the Mountain gewoon 2e in de 2e manche! *O*
Die zag ik niet aankomen. En Haslam pakt mooi de dubbel! Alleen even gemist wat er met Byrne aan de hand is.

Je bedoelt Josh Brookes? Dacht ff dat je McGuinness bedoelde ;-)
 
Paar mooie resultaten voor m'n favoriet Hicky. Belooft wat voor de Roads. Het lijkt erop dat ook het Britse Honda team die Blade's pas laat heeft gekregen, liep nog niet best. Wat zijn die zwarte R1's vet zeg.
 
Je bedoelt Josh Brookes? Dacht ff dat je McGuinness bedoelde ;-)

Als je op Cadwell het programmaboekje koopt, dan vind je een hoofdstuk geweid aan The King of the Mountain. oa. Rea en Brookes worden daarin genoemd :Y McGuinness zou ook kunnen, maar dat is alweer even geleden. Dus ja, ik bedoelde Brookes.

P1050247_zps0lmudal4.jpg
 
Paar mooie resultaten voor m'n favoriet Hicky. Belooft wat voor de Roads. Het lijkt erop dat ook het Britse Honda team die Blade's pas laat heeft gekregen, liep nog niet best. Wat zijn die zwarte R1's vet zeg.

What else is new? :X
 
Bij zijn terugkomst in de BSB wordt the King of the Mountain gewoon 2e in de 2e manche! *O*
Die zag ik niet aankomen. En Haslam pakt mooi de dubbel! Alleen even gemist wat er met Byrne aan de hand is.

Hersenschudding na een valpartij in de warm up.
 
Tja ik eigenlijk niet meer. :X
Sommige gasten vooral net voor roads closing.
Denken echt dat ze John mc Guines eiges zijn.
Maar ook dan rijden er nog andere mensen.en tractors ect en vergeet de rode dubbeldekkers niet |(
De hoofd marshall noemt die gasten idiots on wheels :} :}

Ja Naja het was mijn eerste keer daar.
Dus ik snap dat je er na een aantal jaar wel aan went hoe erg het ook is.

Je moet echt overal je ogen hebben zitten inderdaad als je daar rijd.

Desalniettemin een ervaring die graag nog een keer zou doen. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan