Wat voor remklauw is dit?

rutgertjuh

MF veteraan
Donateur
16 jun 2004
19.429
7.156
Nijkerkerveen
Ik heb een remklauwtje van een honda liggen.
Deze gaat voor een project gebruikt worden maar nu moet deze wel even gereviseerd worden.
De ellende is alleen dat we dan wel moeten weten van welk model hij af is gekomen.
Dus, wie kan het mij vertellen?


full




Edit: zelf dacht ik aan een gl maar de nokjes op de remblokken zitten daar anders.
 
Laatst bewerkt:
Op de klauw zelf staat meestal de maat v/d remzuigers in mm. Zo te zien kan die bv. van een Honda GL500/650 zijn.of een CX500custom ná1983, of een CX500/650Eurosport. Kan ook een achterremklauw zijn, dan zit er een schroefgaatje in voor bevestiging v/e spatschermpje.
 
Op de klauw zelf staat meestal de maat v/d remzuigers in mm. Zo te zien kan die bv. van een Honda GL500/650 zijn.of een CX500custom ná1983, of een CX500/650Eurosport. Kan ook een achterremklauw zijn, dan zit er een schroefgaatje in voor bevestiging v/e spatschermpje.

Op de klauw zelf staat meestal de maat v/d remzuigers in mm. Zo te zien kan die bv. van een Honda GL500/650 zijn.of een CX500custom ná1983, of een CX500/650Eurosport. Kan ook een achterremklauw zijn, dan zit er een schroefgaatje in voor bevestiging v/e spatschermpje.
:^ aan de hand daarvan kun je je zoektocht al een stuk beperken.


De maat van de zuigers kun je natuurlijk ook even meten! :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan