start probleem / Honda CB500 F

sharkoon83

Rookie
25 nov 2013
8
0
Tijdje geleden na 1 jaar stilgestaan te hebben probeerde ik hem te starten, dit ging tot de stroomverdeler erdoor ging. '(

Na een nieuwe besteld te hebben en geplaatst te hebben startte hij net niet, hij slaagde net ni aan. :?
Na heel veel keer te hebben geprobeerd, en met veel feeling met de choke en gas hendel heb ik hem in gang gekregen door rythmis gas te geven en terug te nemen als hij net wou aanslagen/afslagen.

Vicotory :) : Hij starte en ik liet hem warm lopen, stopte en startte terug van de eerste keer .

Dag later, ik wou terug genieten van mijn kunst , niks meer. :?

Hij slaagt net weer net ni aan, en na een paar keer komt er KNAL uit waar ge serieus van verschiet. :o

Ik weet echt ni wat nu. :?

  • Er zit verse naft in
  • Hij krijgt ontsteking
  • En lucht ( veronderstel ik ) ik weet alleen ni de Luchtinlaat zitten, vind die echt ni bij mijn
cb500 f.
 
Wat bedoel je met ''stroomverdeler'' ?
Verder moet je beginnen met je carbs schoonmaken. Het inwendige dus.

En wat betekent ''ni'' ?. Doet me denken aan een film van Monty Python.
 
Laatst bewerkt:
Heb af en toe het idee dat zich hier mensen aanmelden met een probleem en welwillende antwoorden krijgen maar total geen feedback meer geven. Sommigen denken blijkbaar dat ze een antwoord per postduif krijgen.
Wat mij betreft mag ook hier een slotje op, net zoals dat andere topic van TS.
 
Heb af en toe het idee dat zich hier mensen aanmelden met een probleem en welwillende antwoorden krijgen maar total geen feedback meer geven. Sommigen denken blijkbaar dat ze een antwoord per postduif krijgen.
Wat mij betreft mag ook hier een slotje op, net zoals dat andere topic van TS.
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan