Het Wegraceboek

Soesoeki

MF veteraan
24 apr 2002
9.636
1
Kweenieh
Weet iemand hier of het Wegraceboek nog te koop is in winkels, of dat dit boek alleen nog via Veldhuis Media besteld kan worden? Voorheen kocht ik hem altijd bij de Bruna en was het een "vast" Kerstcadeau maar ik zie ze de laatste jaren niet meer ... en mis er nu dus al 2 -O-
 
Weet iemand hier of het Wegraceboek nog te koop is in winkels, of dat dit boek alleen nog via Veldhuis Media besteld kan worden? Voorheen kocht ik hem altijd bij de Bruna en was het een "vast" Kerstcadeau maar ik zie ze de laatste jaren niet meer ... en mis er nu dus al 2 -O-
Geen idee, heb een paar weken geleden enkele van deze boeken tweedehands via marktplaats besteld. Kijk er naar uit om thuis te komen en ze te lezen.

Voor wat betreft de nieuwste boeken: misschien een e-mailtje naar de uitgever? Een mailtje, een bestelling, een pakketje via de post en je bent klaar. :) Of misschien dat je het via de Bruna als speciale bestelling kunt laten bezorgen?
 
Bedankt voor de reacties :Y ... misschien heeft het ook wel met de betreffende boekhandel in de buurt te maken ... en bleef die van mij er altijd mee zitten behalve het exemplaar dat ie aan mij verkocht ;)
 
Bedankt voor de reacties :Y ... misschien heeft het ook wel met de betreffende boekhandel in de buurt te maken ... en bleef die van mij er altijd mee zitten behalve het exemplaar dat ie aan mij verkocht ;)

Kostte €22,- geloof ik,had 'm 1e kerstdag altijd al uit :')
 
Weet iemand hier of het Wegraceboek nog te koop is in winkels, of dat dit boek alleen nog via Veldhuis Media besteld kan worden? Voorheen kocht ik hem altijd bij de Bruna en was het een "vast" Kerstcadeau maar ik zie ze de laatste jaren niet meer ... en mis er nu dus al 2 -O-

Ik heb nog wel een nieuwe van 2012 voor je liggen.
 
Ik kreeg net een e-mailtje van de KNMV dat ik het Wegraceboek 2013/2014 gewonnen heb. *O*

Dat is een leuk einde van het jaar 2013. *D *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan