Het Wegraceboek

Zelf vorige week via Marktplaats 93/94, 94/95, 95/96 gekocht voor een tientje per stuk.
2011/2012 lag onder de boom en 2010/2011 is onderweg. De laatste nieuwe nog scoren en ik ben compleet vanaf 1992 *O*
 
Zelf vorige week via Marktplaats 93/94, 94/95, 95/96 gekocht voor een tientje per stuk.
2011/2012 lag onder de boom en 2010/2011 is onderweg. De laatste nieuwe nog scoren en ik ben compleet vanaf 1992 *O*
Dan mis je er nog maar één. :}
 
Op motor.nl geven ze ze nu weg :z Niet allemaal meedoen want dan heb ik minder kans :P
 
Vandaag Het Wegraceboek 2001/2002 binnen gekregen na het vorige vrijdag via marktplaats gekocht te hebben. Toen ik het boek opensloeg bleek het door Jurgen van den Goorbergh gesigneerd te zijn. Leuke verrassing! *D
 
Vandaag Het Wegraceboek 2001/2002 binnen gekregen na het vorige vrijdag via marktplaats gekocht te hebben. Toen ik het boek opensloeg bleek het door Jurgen van den Goorbergh gesigneerd te zijn. Leuke verrassing! *D

Nice!

Vandaag deze besteld. Ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik inmiddels ook al hoor. Heb ze allemaal, vanaf de eerste in 1985 (al heette het toen nog wegracekroniek).

moto15.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als het goed is niet, want in de brief stond dat het bezorgd zou worden tussen Sinterklaas en Kerst.
 
Ja, ik inmiddels ook al hoor. Heb ze allemaal, vanaf de eerste in 1985 (al heette het toen nog wegracekroniek).

[afbeelding]

Ik heb alles vanaf 1985 tot en met 96/97(op 95/96 na)
Toch marktplaats maar eens afstruinen om te kijken of ik de serie compleet kan krijgen. :)
Leuke winterhobby,naast de racer klaar maken en minibiken :P
 
Ik heb het nu tot en met 2010 compleet.
Maar hoe is het gegaan met de overgang van de wegracekroniek naar het wegraceboek?
Hebben ze een paar jaar naast elkaar de boeken uit gegeven?

Nu ook 2 boeken dubbel doordat ik een hele serie in 1 keer gekocht heb.
Dus als iemand nog interesse heeft in de jaren 94/95 en 96/97 laat maar even weten.

Nog even de laatste paar jaargangen scoren. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan