Het Wegraceboek

full
 
Hmmm,ik heb toch echt een aantal jaren van het wegraceboek en kroniek naast elkaar. :?

Klopt, dit waren verschillende uitgaven. Wegrace Kroniek werd gemaakt door het team van Weekblad Motor (zelfde uitgever ook), veel foto's in deze boeken zie je dan ook terug in de jaargang van Weekblad Motor van het respectievelijke jaar.
Het wegraceboek was een nieuwe uitgave, eerst door Roadrace Publicity, later was ook Moto73 de uitgever.
 
Laatst bewerkt:
Goh, ik wist niet dat wegraceboek en wegracekroniek nog een tijdje naast elkaar hebben bestaan. Hans van Loozenoord was de schrijver van de kroniek maar is toen verder gegaan onder de naam wegraceboek. Anderen zijn toen blijkbaar nog een tijdje doorgegaan onder de naam kroniek.
 
Klopt, dit waren verschillende uitgaven. Wegrace Kroniek werd gemaakt door het team van Weekblad Motor (zelfde uitgever ook), veel foto's in deze boeken zie je dan ook terug in de jaargang van Weekblad Motor van het respectievelijke jaar.
Het wegraceboek was een nieuwe uitgave, eerst door Roadrace Publicity, later was ook Moto73 de uitgever.

Duidelijk :} :}
 
Ik heb van dezelfde schrijver trouwens ook nog 60, 70, en 80 jaar TT. Ook hele mooie boeken. Ben benieuwd of er aankomend jaar een boek 90 jaar TT komt!

60JaarTT%20[website].jpg


$T2eC16ZHJIkE9qU3k7GiBQGwkPTbs!~~60_35.JPG


9080922420.gif


40 en 50 jaar TT zijn er ook nog, maar de inhoud daarvan is opgenomen in 60 jaar TT.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van dezelfde schrijver trouwens ook nog 60, 70, en 80 jaar TT. Ook hele mooie boeken. Ben benieuwd of er aankomend jaar een boek 90 jaar TT komt!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

40 en 50 jaar TT zijn er ook nog, maar de inhoud daarvan is opgenomen in 60 jaar TT.
Klopt inderdaad, ik heb 40, 50, 60, 70, en 80 jaar TT. Ik hoop echt op een vervolg: 90 jaar TT. :)

Heb een hoop wegraceboeken en wegracekronieken, inclusief een hoop pocket formaat boeken verzameld de afgelopen maanden. Erg leuk als naslagwerk voor in de privécollectie. *:)
 
Ik heb nog veel wegrace boeken dubbel uit de periode 92-99 en 2000-2004. Ook Wegrace Kroniek 87/88 en Motovips 85.
Wil individueel wegraceboek wel ruilen voor een GP of SBK programmaboekje dat ik nog niet heb. Iemand toevallig bijvoorbeeld het programma van de Motogp in Argentinie of Valencia 2014, of SBK Qatar 2014 ?
Wat wordt er eigenlijk door de forumleden allemaal verzameld aan lectuur, daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Mijn 'tic' is programmaboekjes.
Of is dat eigenlijk een nieuw topic ? ;)
 
Ik heb nog veel wegrace boeken dubbel uit de periode 92-99 en 2000-2004. Ook Wegrace Kroniek 87/88 en Motovips 85.
Wil individueel wegraceboek wel ruilen voor een GP of SBK programmaboekje dat ik nog niet heb. Iemand toevallig bijvoorbeeld het programma van de Motogp in Argentinie of Valencia 2014, of SBK Qatar 2014 ?
Wat wordt er eigenlijk door de forumleden allemaal verzameld aan lectuur, daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Mijn 'tic' is programmaboekjes.
Of is dat eigenlijk een nieuw topic ? ;)
Kijk hier eens:

Algemeen TT Assen verzameltopic
 
Ik heb nog veel wegrace boeken dubbel uit de periode 92-99 en 2000-2004. Ook Wegrace Kroniek 87/88 en Motovips 85.
Wil individueel wegraceboek wel ruilen voor een GP of SBK programmaboekje dat ik nog niet heb. Iemand toevallig bijvoorbeeld het programma van de Motogp in Argentinie of Valencia 2014, of SBK Qatar 2014 ?
Wat wordt er eigenlijk door de forumleden allemaal verzameld aan lectuur, daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Mijn 'tic' is programmaboekjes.
Of is dat eigenlijk een nieuw topic ? ;)

Ik verzamel de entreekaartjes en programmaboekjes van alle races waar ik geweest ben.
Na een 20 tal jaren zijn da er behoorlijk wat.
 
Lijvig boekwerk 90 jaar TT Assen
Voor wie geld geen rol speelt en een exclusief boek wil hebben over 90 jaar TT Assen moet een mail sturen naar info@vangorcum.nl om meer te weten te komen voor deze gelimiteerde uitgave. Het boek verschijnt tijdens de TT Assen 2015.
Van het boek worden 200 examplaren gedrukt en ze kosten € 350,00/stuk.



:( ik wacht wel even als er ook een boek 90 jaar TT assen voor een normale prijs uitkomt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog veel wegrace boeken dubbel uit de periode 92-99 en 2000-2004. Ook Wegrace Kroniek 87/88 en Motovips 85.
Wil individueel wegraceboek wel ruilen voor een GP of SBK programmaboekje dat ik nog niet heb. Iemand toevallig bijvoorbeeld het programma van de Motogp in Argentinie of Valencia 2014, of SBK Qatar 2014 ?
Wat wordt er eigenlijk door de forumleden allemaal verzameld aan lectuur, daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Mijn 'tic' is programmaboekjes.
Of is dat eigenlijk een nieuw topic ? ;)


Hallo COR.

mijn tic is mijn verzameling alles van de TT assen [ dus ook die programma's ] .
ik heb 3 door u gezochte programma's in mijn archief gevonden.
hengelo 27 april 1997
zolder 10& 11 augustus 1996
zandvoort 24 sept 1995
 
Laatst bewerkt:
Lijvig boekwerk 90 jaar TT Assen
Voor wie geld geen rol speelt en een exclusief boek wil hebben over 90 jaar TT Assen moet een mail sturen naar info@vangorcum.nl om meer te weten te komen voor deze gelimiteerde uitgave. Het boek verschijnt tijdens de TT Assen 2015.
Van het boek worden 200 examplaren gedrukt en ze kosten € 350,00/stuk.

[~[url="http://i1302.photobucket.com/albums/ag129/kroegcrosser/TT%20assen/90%20jaar%20TT%20boek%20_zpszcdx3l2s.jpg"]afbeelding~][/URL]

:( ik wacht wel even als er ook een boek 90 jaar TT assen voor een normale prijs uitkomt.

Nou, voor dat bedrag pass ik ook maar en hoop maar dat er nog een normaal boek 90 jaar TT uitkomt.
 
Ik weet niet of ik het hier mag melden, dus corrigeer me gerust als dit niet mag, maar ik heb nog 14 wegraceboeken te koop . Jaargang 2003 t/m 2014. Bij interesse graag pb bericht
 
Terug
Bovenaan Onderaan