De eend zwemt verder...

Na lange afwezigheid toch maar weer eens ingelogd om hier eens te kijken. :)
Heb je heeeeeeeele topic maar weer eens doorgelezen..... :Y
Zijn er nog vorderingen? , ben wel benieuwd hoe de eend verder zwemt. :+
Als je nog hulp nodig hebt ....., woon sinds kort in de buurt.
Blijf het volgen ook al hoor je me niet vaak.
Groeten
Ed :W
 
Na lange afwezigheid toch maar weer eens ingelogd om hier eens te kijken. :)
Heb je heeeeeeeele topic maar weer eens doorgelezen..... :Y
Zijn er nog vorderingen? , ben wel benieuwd hoe de eend verder zwemt. :+
Als je nog hulp nodig hebt ....., woon sinds kort in de buurt.
Blijf het volgen ook al hoor je me niet vaak.
Groeten
Ed :W

Eddie!!!! *O*
 
Ja nog met 900rr blok, zit wel te dubben wat ermee te doen. Zo laten of ander blok eronder.
Sorry voor het off-topic Peter O-)

Een VTR blok? :z Ik denk maar even mee. _O-

Dit topic over het prachtproject kan wel wat vulling gebruiken, wordt ie wakker en gaat weer verder O-)


:+
 
Schiet ff niet zo op...druk op het werk, weinig energie...maar wat is in de buurt? Een Martin zien is altijd gaaf *O*


Edit...numansdorp is idd erg dichtbij!
Edit 2...koffie is er altijd :) en dat geldt voor iedereen die langs zou komen *D
 
Laatst bewerkt:
Schoonfamilie woont in strijen ,kom er zo nu en dan.
Lijkt me leuk om je project een x te zien Peter! :Y
Uiteraard mag je ook hier langskomen als je wilt, zit nog wel in de verbouwing , hebben het huis paar maanden geleden gekocht.
Nog een hoop te doen voordat ik m'n projecten op kan pakken -O-

Beetje ouwe hoeren over motoren is altijd goed :)
 
Helaasch...het oude liedje : mijn accu laadt weer eens niet best en al is mijn blok terug van FTR classics ( thanx Rob :) ) met alles op zijn plaats moet het nog wel in het frame...dus misschien als het wat warmer word.

Ondertussen is er, in mijn hoofd dan, een derde project bij gekomen....dom..ik weet het maar dat ding in een hoek laten staan is ook zonde. Ik had nl een schade moto guzzi norge gekocht om wat centjes te verdienen voor de eigenbouw maar die staat nu te lang te koop voor een bodemprijs van 5300 euro...heb een bod gehad van 2000 euro !!!! Dus daar gaat de kuip af en een stelvio upsd down in die ik inmiddels aangeschaft heb.
 
Ik zeg: gewoon zoiets voor jezelf maken. 8-)

full
 
Ff een valse start met een nieuw topic wat niet zo in goede aarde lijkt te vallen dus dan maar hier gemeld dat ik een hele oliepomp op mijn blok gezet heb -O-
Weliswaar een dure alu maar 4 boutjes aandraaien zijn eigenlijk het werk niet natuurlijk .....toch geeft het me weer een beetje moed :)

https://www.motor-forum.nl/media/3/full (20160814_184952.jpg)
 
Terug
Bovenaan Onderaan