Triumph Speed Triple topic deel 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
...hmmm..., verdikke..., er ligt al 1 of andere gast... :/

full
 
goedemiddag ....

Als het goed is, komen van de week mijn triumph hendels binnen. Toch weer wat motoractiviteiten zo met dit slechte weer
 
...hoppa..., beetje een soort van old-skool pin-up plaatje...
...maar dan ook weer niet zo oud, eigenlijk...

...dat plaatje... :/


...wel een Triple..., dat dan weer wel... ;)

3064245478_72fb5b2aff_o.jpg
 
019560-full.jpg


...eh..., ik denk als ik mijn vrouw zou voorstellen om ook eens zo plaats te gaan nemen op de Triple, dat ik dan voordat ik mijn zin af zou hebben, al een tand door de lip zou hebben... :/










...denk ik... :$
 
[afbeelding]

...eh..., ik denk als ik mijn vrouw zou voorstellen om ook eens zo plaats te gaan nemen op de Triple, dat ik dan voordat ik mijn zin af zou hebben, al een tand door de lip zou hebben... :/










...denk ik... :$
Gewoon proberen op respectabele afstand, misschien weet ze je te verrassen.
 
Laatst bewerkt:
...oh..., swou vje vdenken... :/

...dwe vwraag kwwam nwiet hewemwaal gwoed owver...
...au...
 
...ik ga gewoon nog een poging wagen...
...dan maar in iets minder losse kledij op de boxer plaatsnemen... :+

Glasses.jpg
 
Ook weer aanwezig :W

Ik zie weer wat technische dingetjes/klachtjes voorbij komen.
Aangezien het weer nu dramatisch begint te worden wil ik eigenlijk nog een ding oplossen waar ik mij al heel lang aan irriteer.

Namelijk een behoorlijke aan uit reactie.
Mechanisch zit het allemaal goed, ik denk dat het puur in de brandstof mapping zit.
Er is kwa electronica namelijk ook geen afwijking in te vinden. (drukken, temp sensoren, gas positie sensor etc)
Ik kan nog wel een keer de synchronisatie checken maar dat heb ik vorig jaar al afgesteld.

Het is in ieder geval dusdanig erg dat ik erg spannend is om onder flinke hellingshoek de bocht in te remmen en dan pas op het gas te gaan. Meestal zorg ik daardoor dat ik voor de bocht en 'aan' reactie al gehad heb ik dan goed gedoseerd de bocht door kan.

Iemand een idee?

Lastig.
dus de gaskleppositie al eens gereset?
als je nu met TuneECU gaat kijken, staat hij dan met gas dicht weer gewoon op 0%? en 100% bij vol open?
Zo ja,
zou gewoon eens een andere map downloaden, van een 3-1 bijvoorbeeld, staat een stuk rijker. Kost je 10 minuten.
oja, en SAI uitschakelen natuurlijk :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan