Triumph Speed Triple topic deel 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed gas geven! :+
Heb ik één keer gedaan. Schoot opeens me voorwiel omhoog. Schrok me helemaal het leplazerus. Voelde me hart in me keel bonken. Dat moet ik niet te vaak doen. Is slecht voor me hart.




Toen ik gekalmeerd was, verscheen er een big smile op me gezicht. Me eerste wheely! :+
 
Ook weer van de partij!!!

Werd ik vandaag gebeld door de buurtsuper dat ik de Hertog Jan aktie heb gewonnen! Een prachtige terrasheater gewonnen!! *O* *O* *O*

Net even opgehaald! Wat een joekel van een ding man..Met oud en nieuw maar eens even uitproberen dacht ik zo... :Y
 
Mensen, HELP! ik wil graag mijn voorvork keerringen vervangen, maar welke keerring moet ik hebben? staat niet in de factorymanual, google bied voor mij geen uitkomst....en ik heb geen haynes boek (ik verwacht wel dat het daar in staat)

Ik heb een Triumph Speed triple uit 2007 met standaard vork

Kan iemand mij vertellen welk ik moet hebben?

Alvast bedankt!
 
Mensen, HELP! ik wil graag mijn voorvork keerringen vervangen, maar welke keerring moet ik hebben? staat niet in de factorymanual, google bied voor mij geen uitkomst....en ik heb geen haynes boek (ik verwacht wel dat het daar in staat)

Ik heb een Triumph Speed triple uit 2007 met standaard vork

Kan iemand mij vertellen welk ik moet hebben?

Alvast bedankt!


effe hk suspension bellen die hebben ze liggen en anders onderdeelnummer vragen
 
Ook weer van de partij!!!

Werd ik vandaag gebeld door de buurtsuper dat ik de Hertog Jan aktie heb gewonnen! Een prachtige terrasheater gewonnen!! *O* *O* *O*

Net even opgehaald! Wat een joekel van een ding man..Met oud en nieuw maar eens even uitproberen dacht ik zo... :Y

Gefeliciteerd!
Ik ga zaterdag met m'n gewonnen kaartjes naar vliegende motoren kijken in het Gelredome. 8-)
 
Word lastig waar ik woon (Eén hoog hartje Amsterdam) met een trap die ongeveer 65 graden rechtop staat :X -O-
Dan heet het gewoon een uitdaging.
Er is er eentje van het Blade topic, die ook één hoog zonder lift woont. Tijdens een gezellige avond, hebben z'n maten z'n fiets gewoon naar boven getild via de trap :o
 
Ook weer van de partij!!!

Werd ik vandaag gebeld door de buurtsuper dat ik de Hertog Jan aktie heb gewonnen! Een prachtige terrasheater gewonnen!! *O* *O* *O*

Net even opgehaald! Wat een joekel van een ding man..Met oud en nieuw maar eens even uitproberen dacht ik zo... :Y
Lekker *O*
Dat zijn van die dingen die te duur zijn om even aan te schaffen, maar erg prettig zijn om te hebben.
 
Mensen, HELP! ik wil graag mijn voorvork keerringen vervangen, maar welke keerring moet ik hebben? staat niet in de factorymanual, google bied voor mij geen uitkomst....en ik heb geen haynes boek (ik verwacht wel dat het daar in staat)

Ik heb een Triumph Speed triple uit 2007 met standaard vork

Kan iemand mij vertellen welk ik moet hebben?

Alvast bedankt!
Je kunt ook even Hyperpro in Alphen bellen en direct de betere (soepelere) vervangers monteren.
Schijnt een echt verschil te maken is me verteld :Y ( toen de vork er al weer in zat |( )
 
Je kunt ook even Hyperpro in Alphen bellen en direct de betere (soepelere) vervangers monteren.
Schijnt een echt verschil te maken is me verteld :Y ( toen de vork er al weer in zat |( )


toch niet verteld door hun zelf zeker ???

|( |( |(
 
Lekker *O*
Dat zijn van die dingen die te duur zijn om even aan te schaffen, maar erg prettig zijn om te hebben.

Haha..Dat zeiden wij hier thuis ook! Precies…de gasfles van de BBQ past er mooi onder, dus dat scheelt weer….
 
Mensen, HELP! ik wil graag mijn voorvork keerringen vervangen, maar welke keerring moet ik hebben? staat niet in de factorymanual, google bied voor mij geen uitkomst....en ik heb geen haynes boek (ik verwacht wel dat het daar in staat)

Ik heb een Triumph Speed triple uit 2007 met standaard vork

Kan iemand mij vertellen welk ik moet hebben?

Alvast bedankt!

Heb m'n keerringen ook laten vervangen, is me erg goed bevallen. Ik heb er SKF in zitten (die groene). Weet niet of de goedkopere echt veel slechter zijn, maar gezien de arbeid die er sowieso in zit vond ik het niet waar om uit te vinden. Having that said, heb gezien wat er allemaal bij kwam kijken en ben blij dat ik er zelf niet aan begonnen ben. Vooral de 'handigheidjes' vindt je niet in de WPM.

Wat het exacte type nummer is kan ik je jammer genoeg niet vertellen.

Ze hebben er bij mij trouwens ook van die veerbeen hoezen omheen geplaatst, was gratis en kan ze er zo af halen, vraag me alleen af hoeveel het echt uit maakt... esthetisch niet heel erg verantwoord :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan