Triumph Speed Triple topic deel 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deel 40 is weer helemaal uitgeperst :Y

deze tante heeft er ook werk mee;

.



















JJ; })
 
...deze is er al klaar mee...
...hoop gedoe ook ; dat geknooi met citroenen...

girl-and-lemon-wallpapers.jpg
 
Iemand ervaring met de hyperpro voorveren in de '05 speed triple? Is het het geld waard? :)
De '05 die we in het verleden tweedehands gekocht hebben was er al mee uitgerust. Bij die kan dus geen verschil aangeven. Wel beviel het zo goed dat we de '10 ook gelijk verwend hebben met een setje Hyperpro, en daarvan kan ik aangeven dat het z'n geld dubbel en dwars waard was. Wel hebben we naast progressieve voorveren ook een andere achterveer laten plaatsen.

Rummer heeft wel ervaringen met Hyperpro volgens mij :Y
:Y :}

Heb het 2 jaar geleden ook onder de CB laten zetten, en geen moment spijt van gehad :]
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de hyperpro voorveren in de '05 speed triple? Is het het geld waard? :)

'05 zou ik niet kunnen zeggen. Op m'n '08 absoluut, heel erg goeie investering. Ik gok dus dat het op een '05 ook erg goed tot z'n recht zal komen. 1 nadeel, ik erger me nu aan m'n achter veer/demper... dus die zal er ook aan moeten geloven :)
 
'05 zou ik niet kunnen zeggen. Op m'n '08 absoluut, heel erg goeie investering. Ik gok dus dat het op een '05 ook erg goed tot z'n recht zal komen. 1 nadeel, ik erger me nu aan m'n achter veer/demper... dus die zal er ook aan moeten geloven :)

Mooi. Gaat ie binnenkort ff naar bruurs. Krijgt ie meteen zogenaamde low friction keerringen in de vork. Zelfs dat maakte al een verschil toen in mijn vering indeinde en daarna een andere met die keerringen :)
 
Wat een weer zeg!
Hier tegenover flikkert Sinterklaas bijna van het dak af...


.





stomme zonnepanelen....



















:+
 
Ja vandaag bij het RDW geweest, helemaal goed, alleen de nummers en km stand gecontroleerd.
Heb ik voor niets alles gewisseld naar origineel.
Maar nu wachten op het bpm bedrag van de douane.
Morgen alles even terug bouwen en dan aan de uitlaat beginnen.

De eerste meters reed de speed echt klote maar na een aantal km ging alles goed en reed hij zoals het volgens mij bedoeld is. Wat ik wel merk is dat hij 40 pk minder heeft.

Wat mij ook opviel, dat bij afremmen op de motor de uitlaat best veel knalt, maar na montage van de titanium uitlaat schakel ik het SAS gedeelte uit, dan ben ik er zeer waarschijnlijk van af


En, goedgekeurd?

Eerste meters al gemaakt? :)~[/quote]
 
Ja vandaag bij het RDW geweest, helemaal goed, alleen de nummers en km stand gecontroleerd.
Heb ik voor niets alles gewisseld naar origineel.
Maar nu wachten op het bpm bedrag van de douane.
Morgen alles even terug bouwen en dan aan de uitlaat beginnen.

De eerste meters reed de speed echt klote maar na een aantal km ging alles goed en reed hij zoals het volgens mij bedoeld is. Wat ik wel merk is dat hij 40 pk minder heeft.

Wat mij ook opviel, dat bij afremmen op de motor de uitlaat best veel knalt, maar na montage van de titanium uitlaat schakel ik het SAS gedeelte uit, dan ben ik er zeer waarschijnlijk van af


En, goedgekeurd?

Eerste meters al gemaakt? :)\
[/quote]

40pk minder ..... waar ben je die ergens kwijt geraakt ;)
 
Zo zo 3 pottige vrienden, ik kom weer eens brommers kieken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan