Triumph Speed Triple topic deel 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
...en op die ten hoogste 30 graden zit niet nog een beetje tolerantie..., zo her en der...? ;)
 
Een nieuwe mapping (laten) plaatsen , gaatjes open maken en weer klaar , toch?

Yes, ff op de bank ook maar.
Er zit de arrow 3-1 map in maar is dus niet afdoende.

Zitten er überhaupt wel afwater gaatjes bij de bougie's. Ik zou zweren dat ik losbol hierover gehoord heb, maar ik kan niks vinden :?
 
Hehe, je hebt helemaal gelijk, de zaak moe nog afgemaakt worden, inclusief bedrading.
ktp mag 45 graden staan dacht ik...?

Ik heb geen idee wat de hoek mag zijn
Heb een ktph van Ermax en die gewoon gemonteerd

Op weg naar een meeting aangehouden meneer agent vond hem te schuin 90€

Ik moet ook zeggen dat hij redelijk schuin stond maar ja dat is nou eenmaal mooier vind ik
Ik heb m inmiddels wel bijgesteld *D
 
Yes, ff op de bank ook maar.
Er zit de arrow 3-1 map in maar is dus niet afdoende.

Zitten er überhaupt wel afwater gaatjes bij de bougie's. Ik zou zweren dat ik losbol hierover gehoord heb, maar ik kan niks vinden :?

Volgens mij niet want waar zouden die naartoe moeten lopen dan?
Ik heb zelf ook gehad dat een bougie wat roestig zag
 
...had de Braking wave schijven op de BoxerCup Replica zitten...
...inclusief de bijpassende remblokken...

...vond dat de remvertraging er met sprongen op vooruit was gegaan...

Op mijn '08 blade
full
 
Iemand toevallig enig idee of de remschijven van het >2011 model ook op het 2010 model past?
Binnenring van het >2011 model is zwart en de mijnes heeft goudkleurige binnenringen in de schijven.
Of moet ik dan naar het soort schijven die speedtriple zich zelf net kado heeft gedaan?

Mocht het passen en mocht ik wat geld over hebben is dit missschien wel iets voor in de toekomst


Weet niet of die schijven dezelfde maat hebben. Ik heb deze er onder gezet; Brembo Brake Rotor 78B40872
prijs was ook erg netjes. Hiervoor had ik er Beringers (gietijzer) onder zitten en deze hadden voor mij wat nadelen...
Ik kom niet op het circuit, dus m'n remmen worden maar zelden erg belast ofwel, de alu binnenring sleet sneller dan de gietijzeren schijf De bussen die tussen de daadwerkelijke remschijf en de binnenring zitten slijten in op de binnenring, want deze is van beduidend zachter materiaal. Dat vertaalde zich naar ernstig rammelende schijven.
Je kan de binnenring overigens vervangen, maar dan was ik al met al meer kwijt dan een setje Brembo Oro's.
Eerste indruk van deze Brembo's is dat ze harder remmen dan de Beringers... hoe kan dat? Die Beringers moeten eerst echt goed heet gestook worden voordat ze hun maximale remwerking hebben. Op de eindstreep remmen ze dus harder, maar daar kwam ik nooit terecht :)

Vond je de remkracht aanmerkelijk anders dan de standaard schijven? Verschil rvs en gietijzer is alleen gewicht?

Vond de brakings er altijd leuk uitzien, maar kon niet echt vaststellen dat ik daardoor harder kon remmen.
 
...yep..., mooi spul... :Y

bikepics-14608-full.jpg


...niet mijn fiets trouwens, maar dat had U waarschijnlijk al begrepen... ;)
 
Die Horhé heeft het wel slecht voor elkaar zeg :o


Pas op: deze video bevat lekkere wijven, zon, een zwembad en kan gevoelens van jaloezie teweeg brengen :+
 
Die Horhé heeft het wel slecht voor elkaar zeg :o


Pas op: deze video bevat lekkere wijven, zon, een zwembad en kan gevoelens van jaloezie teweeg brengen :+


Ja ik had dat filmpje paar dagen terug al voorbij zie komen :Y
Met zijn bankrekening wil ik erg graag ruilen.
Mijn huis zou er dan overigens totaal anders uit zien :9~
 
Iemand toevallig enig idee of de remschijven van het >2011 model ook op het 2010 model past?
Binnenring van het >2011 model is zwart en de mijnes heeft goudkleurige binnenringen in de schijven.
Of moet ik dan naar het soort schijven die speedtriple zich zelf net kado heeft gedaan?

Mocht het passen en mocht ik wat geld over hebben is dit missschien wel iets voor in de toekomst




Volgens opgave van Braking moeten ze hetzelfde zijn. ( 2008 t/m 2011 op verpakking )
 
BrumBy noteert...:

1) Ja ik had dat filmpje paar dagen terug al voorbij zie komen :Y
2) Met zijn bankrekening wil ik erg graag ruilen.
3) Mijn huis zou er dan overigens totaal anders uit zien :9~

1) Yep, o.a. op Motormeuk.

2) Mwha..., ook met zijn leven dan...? Want het 1 hoort een beetje bij het ander.

3) Ik zou het zo overnemen, is wel Ronnies smaak, zeg maar. Al die Yamaha's mogen echter wel weg..., en die aardslelijke SLS, of SLR ook.
En al die zinloze grieten bij het zwembad..., die mogen ook aftaaien, je hebt er nix aan, en het leidt alleen maar af...

Oh ja..., en maak van die 'sportschool' maar een olderwetse kroeg ; daar voel ik mij meer in thuis... ;)




Nou..., en verder is het wel een soort van oké.
Het optrekje biedt in ieder geval een fraaier uitzicht dan wat ik (nu) heb... :/
 
Die Horhé heeft het wel slecht voor elkaar zeg :o


Pas op: deze video bevat lekkere wijven, zon, een zwembad en kan gevoelens van jaloezie teweeg brengen :+

Deze video zegt nu:

"#99 Jorge Lor..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door RedPoints.

Jammer. Zo te lezen heb ik wat gemist..... :(
 
1) Yep, o.a. op Motormeuk.

2) Mwha..., ook met zijn leven dan...? Want het 1 hoort een beetje bij het ander.

3) Ik zou het zo overnemen, is wel Ronnies smaak, zeg maar. Al die Yamaha's mogen echter wel weg..., en die aardslelijke SLS, of SLR ook.
En al die zinloze grieten bij het zwembad..., die mogen ook aftaaien, je hebt er nix aan, en het leidt alleen maar af...

Oh ja..., en maak van die 'sportschool' maar een olderwetse kroeg ; daar voel ik mij meer in thuis... ;)




Nou..., en verder is het wel een soort van oké.
Het optrekje biedt in ieder geval een fraaier uitzicht dan wat ik (nu) heb... :/



1) Ik had het filmpje gespot op racesport
Het is nu door Monster verwijderd

2) Als ik zo goed zou zijn met motoren zoals hij,
dan zou ik wel willen ruilen met zijn leven.

3) In die aardslelijke Benz met vleugeldeuren ga ik dan wel in rondrije jonguh !
En tussendoor zou ik me ook niet echt vervelen met die grieten... ;)

De kroeg komt er sowieso :Y :P
 
Als je geen haast heb, ik heb binnenkort een set in de aanbieding

Iemand toevallig enig idee of de remschijven van het >2011 model ook op het 2010 model past?
Binnenring van het >2011 model is zwart en de mijnes heeft goudkleurige binnenringen in de schijven.
Of moet ik dan naar het soort schijven die speedtriple zich zelf net kado heeft gedaan?

Mocht het passen en mocht ik wat geld over hebben is dit missschien wel iets voor in de toekomst
 
Laatst bewerkt:
Welcome to my crib over het huisje van Jorge Lorengo gevonden.
Even zoeken, maar wanneer je hem gemist hebt.
Hier is hij te vinden:

Leuk huisje.... :) Aardig van de sponser om de dames te leveren... :P
 
BrumBy komt er nog even op t'rug...:

1) Ik had het filmpje gespot op racesport

2) Als ik zo goed zou zijn met motoren zoals hij, dan zou ik wel willen ruilen met zijn leven.

3) In die aardslelijke Benz met vleugeldeuren ga ik dan wel in rondrije jonguh !

4) En tussendoor zou ik me ook niet echt vervelen met die grieten... ;)

1) aha.

2) is zo'n gast tijdens het raceseizoen eigenlijk wel een beetje thuis...?

3) zo'n ding wel us in de showroom gehad..., mwha..., je komt er niet in, je komt er niet uit, je hebt geen overzicht, en overal waar je rijdt zien de mensen je..., m.a.w., een beetje incognito een stukkie sturen is er nooit (meer) bij...

4) nou ja..., als ze er dan toch als aangespoeld vee bij liggen, kunnen ze zich inderdaad ook net zo goed een beetje nuttig maken... ;)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan