Ducati Due Valvole specials en racers topic

Schiet aardig op jarno zoals je ziet...nog wel genoeg te doen maar is goed te overzien en bij alle spullen liggen thuis dus in de vrije uurtjes mooi wat te knutselen!
Volgend jaar starten in Due Valvole bij de clubrace??? Ziet er goed uit!
 
Ziet er inderdaad al veel belovend uit.
Maar kunnen zo iets eigelijk low budget houden,of maken we onszelf altijd iets wijs.

Henk!!!
 

In het algemene Ducati topic zei je dat je last had van een dwarsbalkje in het frame, is het geen optie om je inlaattraject (van vnml) de liggende cilinder aan te passen zodat je TB's precies boven dat balkje uitkomen? Of kom je dan in de knoop met de airbox of tank?
 
In het algemene Ducati topic zei je dat je last had van een dwarsbalkje in het frame, is het geen optie om je inlaattraject (van vnml) de liggende cilinder aan te passen zodat je TB's precies boven dat balkje uitkomen? Of kom je dan in de knoop met de airbox of tank?
Het probleem ligt bij de staande cilinder... Zie foto.... Geen ruimte om het inlaattrajacet aan te passen.... Dus maar 1 optie..... De slijptol...en een stukje lager weer terugplaatsen....
 
Het probleem ligt bij de staande cilinder... Zie foto.... Geen ruimte om het inlaattrajacet aan te passen.... Dus maar 1 optie..... De slijptol...en een stukje lager weer terugplaatsen....[~[url="http://i1266.photobucket.com/albums/jj536/arnekeizer/imagejpg1_zps0b48a225.jpg"]afbeelding~][/URL]

En als je het inlaattraject van de liggende cilinder langer maakt, zodat de TB voor de staande cilinder boven het balkje uit komt? Of komt dat dan niet goed uit voor de inlaat van de staande cilinder?
 
En als je het inlaattraject van de liggende cilinder langer maakt, zodat de TB voor de staande cilinder boven het balkje uit komt? Of komt dat dan niet goed uit voor de inlaat van de staande cilinder?
Dan kom je niet goed uit voor de staande cilinder..... -O-
 
Voor de liefhebbers van plaatjes, mijn project van de afgelopen 1,5 jaar..
 
Laatst bewerkt:
In z,n nakie, 1000ds blok (multistrada) met v2 nokkenassen en 41mm Keihin,s
full


Hij staat op een paar Marvic Penta,s. 999s Ohlins voor en achter en een mooie oldschool Verlicchi achterbrug ala tt1
 
Laatst bewerkt:
:o toch wel 'iets' aangepast na de aankoop. :}
In welke race klasse rijd je ermee? of is dit een foto van de clubrace?


Rij alleen voor de fun, en inderdaad de clubrace afgelopen jaar.
De foto op Assen is van afgelopen maandag nadat ik een hele week druk ben geweest de schade te herstellen van een highsider in de gt een week ervoor...
 
Rij alleen voor de fun, en inderdaad de clubrace afgelopen jaar.
De foto op Assen is van afgelopen maandag nadat ik een hele week druk ben geweest de schade te herstellen van een highsider in de gt een week ervoor...

Zo dan, die fiets is schitterend geworden zeg! Complimenten!!
Ik ken de bouwer van de eerste versie en die zal het zeker leuk vinden dat de fiets nog rijdt!
 
Nou ik iets beter kijk is er niet veel meer van de superpantah over of wel?
Is echt een stuk mooier geworden! En ook iets meer vermogen nu...
 
Zo dan, die fiets is schitterend geworden zeg! Complimenten!!
Ik ken de bouwer van de eerste versie en die zal het zeker leuk vinden dat de fiets nog rijdt!

Klopt, is Harry Ambergen. ik heb hem afgelopen clubrace nog gesproken
 
Terug
Bovenaan Onderaan