Laser failliet?

tsja, wie wil er nog laser? Tegenwoordig is het akra of Yoshi en als je het geld net niet hebt neem je leo.
 
Eigen graf gegraven gok ik zo...
Foutief geinvesteerd en een degelijk werkende website in de vuilbak gesmeten om te vervangen door een onwerkbaar gedrocht, onwerkbaar ook voor leveranciers die info zoeken etcetera...

Overheveling van productie naar China bracht ook kwaliteitsproblemen met zich mee (vooral op vlak van carbon) en ook de levertermijnen kelderden... En iemand die in april een nieuwe uitlaat wil gaat echt niet wachten tot oktober :N
 
tsja, wie wil er nog laser? Tegenwoordig is het akra of Yoshi en als je het geld net niet hebt neem je leo.

Hard, maar wel waar denk ik.
Vroeger (en nu nogsteeds) had je de Hotcam, echt een bijzondere uitlaat, maar heden ten dage niet meer onderscheidend.
 
tsja, wie wil er nog laser? Tegenwoordig is het akra of Yoshi en als je het geld net niet hebt neem je leo.
Ik heb speciaal wat meer neergelegd voor een Laser.
Kon voor de helft van het geld een Leo kopen..maar dan had ik niet de mooie X-Treme serie gehad:
hqdefault.jpg
 
Je kan nog gewoon Laser bestellen hoor, het is maar een onderdeel dat failliet is, en er zitten echt wel mooie modellen bij hoor. Het is wel jammer dat er voor de oudere motoren steeds minder te vinden is.

Voor de rest ben ik dik tevreden over Laser, zonde dat ze negatief in de belangstelling komen te staan.
 
Hard, maar wel waar denk ik.
Vroeger (en nu nogsteeds) had je de Hotcam, echt een bijzondere uitlaat, maar heden ten dage niet meer onderscheidend.

Nu je het zegt de HOTCAM, maat van mij heeft er zelf een. Even niet bij stil gestaan, net zoals je niet meer weet welke merkloze cola je gisteren gehad hebt bij je oma.

ps die ouwe van mij heeft vroeger nog een laser gehad op de fireblade 1997 met ROZE stickers op de uitlaat. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan