Even inhouden dan wegschieten

Greeny

Die hard MF'er
5 okt 2005
338
12
Belgie
Ik heb de laatste tijd met mijn Triumph Legend TT vaak problemen bij het willen vertrekken. Soms houdt die in om dan weg te schieten. (ook is hij al 3 maal stil gevallen).
Hij is net buiten bij de dealer die de bougies vervangen heeft en de carburators uit gekuist. Enkele dagen was het in orde maar nu is het probleem terug...
Ik rij met deze moto dag-dagelijks al 2 jaar lang en nu sinds enkele maanden doet dit fenomeen zich voor.
Wat zou het nog kunnen zijn?

Ik dacht mijn tank eens te demonteren en uit te spoelen met benzine... Wat kan het nog zijn? Enig idee?
 
Ik heb de laatste tijd met mijn Triumph Legend TT vaak problemen bij het willen vertrekken. Soms houdt die in om dan weg te schieten. (ook is hij al 3 maal stil gevallen).
Hij is net buiten bij de dealer die de bougies vervangen heeft en de carburators uit gekuist. Enkele dagen was het in orde maar nu is het probleem terug...
Ik rij met deze moto dag-dagelijks al 2 jaar lang en nu sinds enkele maanden doet dit fenomeen zich voor.
Wat zou het nog kunnen zijn?

Ik dacht mijn tank eens te demonteren en uit te spoelen met benzine... Wat kan het nog zijn? Enig idee?


Ik vind dit op zich wel een strak plan. Maar waarom heeft de dealer dit dan niet gedaan? En gelijk een nieuw benzinefilter ertussen.
 
Ja ik heb het aangehaald van mijn tank eens te spoelen, ofwel heeft het een andere oorzaak, vandaar mijn vraag.

In het algemeen levert die goed werk hoor mijn dealer...
 
Ja ik heb het aangehaald van mijn tank eens te spoelen, ofwel heeft het een andere oorzaak, vandaar mijn vraag.

In het algemeen levert die goed werk hoor mijn dealer...

Je denkt dus zelf dat het waarschijnlijk niet aan rotzooi in de benzinetank ligt?
Als er een goed benzinefilter aanwezig is, dan ben ik het met je eens.