De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

Kolere, die had een engeltje op zijn schouder, en waarschijnlijk een bruine onderbroek.
Alcohol achter het stuur moeten ze harder straffen!

Zo dagje motorbeurs gehad. Er leuke dingen gezien, en een hoop grijze koppen joh. Motor rijdend nederland vergrijst. Vond de Brammo Empulse erg stoer. Volledig electrisch zonder saai te zijn.
 
Die Jogm zal zich wel kapotgeschrokken zijn :X hij heeft best grappig filmpjes trouwens, over dagelijkse dingen die hij tegenkomt on a bike
 
Heerlijk is het vandaag met het zonnetje. Toch wel blij dat de winter een jaartje over lijkt te slaan...
Had het filmpje nog niet gezien, maar damn. Dat was close!

Ik ga trouwens zondag naar de motorbeurs. Eerst 's ochtends even SBK terugkijken, denk niet dat ik er 's nachts voor ga zitten...
 
Heerlijk is het vandaag met het zonnetje. Toch wel blij dat de winter een jaartje over lijkt te slaan... Had het filmpje nog niet gezien, maar damn. Dat was close!

Ik ga trouwens zondag naar de motorbeurs. Eerst 's ochtends even SBK terugkijken, denk niet dat ik er 's nachts voor ga zitten...

dit resulteert vaak in grote hoeveelheden vliegen wespen en andere insecten in de zomer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan