De Motobliekers 11 - meer gezelligheid dan kilometers..

Volgens mij hebben we geen van allen erg veel gereden.
In maart gaat er bij mij een nieuwe achterband op en een nieuwe accu,
Dat laatste heeft nu geen enkele zin.
Carburateurs zijn ultrasoon gereinigd.
Hij loopt nu weer prima, getest met de accu van Richard.
Ik heb er in iedergeval weer zin in.

Daarnaast gaan we in de 5 ploegendienst lopen.
Dan heb ik ook veel meer vrije tijd.
 
weekendje eifel/luxemburg, das wel het verst geweest.. rondje leiden/leiderdorp - ook wel leuk daar - en onderuit op een rotonde :(

Voor nu alvast, allemaal een fantastische jaarwisseling toegewenst!! en tot volgend jaar :9
 
Ook van mij nog de beste wensen voor 2016! Dat het maar lekker zonnig zal zijn en alleen 's nachts regent :P

Hebben idd niet vaak gereden. 10x max voor mij persoonlijk... waarbij wel 2 lange weekenden Alpen en Sauerland. Moet zeggen dat ik steeds meer een buitenland rijder wordt, Nederland is eigenlijk wel heeeel saai voor ons motorrijders.
 
4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp,
de laatste reactie was meer dan 14 dagen geleden!
 
Heb hem gisteren niet gezien bij de stand, wel langsgelopen nog. Misschien niet gegaan of gemist.

Mooie stands, zeker in de hal van de fabriekstands. Yamaha heeft mooie motoren met die Heritage lijn.
Ook de MT10 en de nieuwe kleurtjes zijn gaaf. Ben verliefd geworden gisteren. Meerdere malen. Mag dat? Of moet men monogaam zijn in deze?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu al meer dan vorig jaar gereden!!! :+
Vanmorgen alles weer vast gezet en vervolgens 20km over het industrieterrein gereden om de boel een beetje schoon te blazen.

Op lage toeren wil ze nog wel eens twijfelen of ze nou een 3 of een 4 cilinder is, maar ze spuugt de benzine niet meer uit dus het begint weer ergens op te lijken :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan