Nieuwe uitlaat, koppelstuk teveel speling, hoe opvullen?

joshualoman

MF'er
25 mrt 2012
156
0
Herwen
Ik heb een andere einddemper op de kop getikt 2de hands voor mijn SV650 project.

Nu is het zo'n systeem dat de pijp van de einddemper over de andere uitlaat pijp schuift die naar het blok loopt.

Nu is het probleem, dat er iets te veel speling tussen zit om de klem aan te draaien. Het is een paar millimeter, en zo'n grafietpakking vinden die precies de goede maten heeft lukt me ook niet.

Iemand een idee hoe ik die speling het beste kan opvullen?
 
Vullen met montagepasta zal niet gaan, "een paar mm" is best veel. Wellicht kan je een reduceer sleeve vinden die hem goed op vult:

reduce.gif


Of je kan ze ook op maat laten maken bij Roukama (ronde pakkingbus op maat).
 
Ik ben die reduce sleeve wel eens tegengekomen, maar die bij roukama is in ieder geval niet de goede maat.

Ik zie inderdaad nu op hun site dat je gewoon de maten kunt opgeven, nog niet eerder gezien.. dat maakt t al wat makkelijker!
 
Welke maat grafietpakking zoek je dan?

Nou is het bij sommige SV650's wel vervelend, want de slipon past niet op de bocht, er de zaag moet er vaak even in.
 
Welke maat grafietpakking zoek je dan?

Nou is het bij sommige SV650's wel vervelend, want de slipon past niet op de bocht, er de zaag moet er vaak even in.

Heb nu de exacte maten niet bij de hand, maar ongeveer 53mm x 50/51mm.

De pijp die naar het blok loopt is niet origineel, die hoort bij de einddemper die ik eraf heb gehaald, dus niet de originele maat. De pijp van de einddemper komt op een recht stuk van de andere pijp, dus niet in een bocht.
 
owja, de generatie die niet meer achter zijn pc vandaan komt

En waar slaat dat op? dus jij vind dat ik maar op de sloop moet gaan zoeken naar een uitlaat pijp die precies op de mm nauwkeurig de goede diameter pijp heeft? |( en als ik dat niet doe ben ik van de generatie die niet achter de pc vandaan komt? laat me niet lachen _O-
 
En waar slaat dat op? dus jij vind dat ik maar op de sloop moet gaan zoeken naar een uitlaat pijp die precies op de mm nauwkeurig de goede diameter pijp heeft? |( en als ik dat niet doe ben ik van de generatie die niet achter de pc vandaan komt? laat me niet lachen _O-

Je moet zot niet al te serieus nemen, is in de tussentijd aardig verzuurd en vind het een sport om mensen op te fokken.
 
En waar slaat dat op? dus jij vind dat ik maar op de sloop moet gaan zoeken naar een uitlaat pijp die precies op de mm nauwkeurig de goede diameter pijp heeft?
als je weet dat uitlaat pijp altijd in inch gaat en dat 2 inch een standaard maat is, zou ik dat doen ja.
|( en als ik dat niet doe ben ik van de generatie die niet achter de pc vandaan komt? laat me niet lachen _O-

ik hoefde niet eens naar je bouwjaar te kijken :')
 
Laatst bewerkt:
als je weet dat uitlaat pijp altijd in inch gaat en dat 2 inch een standaard maat is, zou ik dat doen ja.ik hoefde niet eens naar je bouwjaar te kijken :')

Niet iedereen heeft er zoveel verstand van als "snelmotoren" _O-

Dus je had aan mijn bouwjaar al kunnen zien dat ik van de generatie ben die niet meer achter de PC vandaan komt? Knap. :')
Jij zal vast een goede reden hebben waarom je jouw bouwjaar niet vermeld :+
 
Laatst bewerkt:
Niet iedereen heeft er zoveel verstand van als "snelmotoren" _O-

Dus je had aan mijn bouwjaar al kunnen zien dat ik van de generatie ben die niet meer achter de PC vandaan komt? Knap. :')
Jij zal vast een goede reden hebben waarom je jouw bouwjaar niet vermeld :+

jep, mag mijn vriendin niet weten
 
Terug
Bovenaan Onderaan