MF Gooi & Vechtstreek deel 145. Kerst, oliebollen & vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! 8-)

Motorgek: veul plezier ermee, mis zelf het sleutelen wel een beetje :Y

Edit: hè hè, eindelijk pagina 2! ;)
 
Laatst bewerkt:
christmas-card-2st-one-2011.jpg


mooie dagen peeps :j :W
 
het heerlijke commerciële schijnheiligheid gevoel moet weer 2 dagen weggevreten worden. Sterkte allemaal!

Ik heb gelukkig relaxte schoon familie die veel te vreten in huis hebben :Y
 
Laatst bewerkt:
Iedereen alvast prettige dagen! *:)

Vandaag zowaar post van NIMAG - terugroepactie GSXR ivm mogelijke corrosievorming in de hoofdremcylinders (altijd prettig om te weten..). Nette administratie en afhandeling voor fiets van bijna 10 jaar (hoewel ze minder zitten te wachten op al die letselschadezaken zegt de cynicus in mij ..)
 
@ Lankh: Verkeerd om aangesloten werkt ie minder prettig? ;)

Nou ja, als on eigenlijk off is en andersom werkt het allemaal prima. Maar is gewoon knudde. En het is nog geen 5 minuten werk om het even om te draaien, dus waarom ook niet. ;)

Nice, net een pakketje binnen gekregen. SXS kroonplaten met 14mm offset. Mooi spul. 8-)
 
Nou ja, als on eigenlijk off is en andersom werkt het allemaal prima. Maar is gewoon knudde. En het is nog geen 5 minuten werk om het even om te draaien, dus waarom ook niet. ;)

Nice, net een pakketje binnen gekregen. SXS kroonplaten met 14mm offset. Mooi spul. 8-)
14mm totaal of 14mm meer?
 
Hier geen nieuwe kroonplaat maar een Sony actioncam. Nu de actie nog.........

66_org.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is gewoon iets wat ik eens uit wil proberen. Bevalt het niet, gaat het oude spul er weer op. KTM Power Parts verstelbare kroonplaten met 18-20 mm offset.

Eigenlijk hoef ik voor de poser factor niets met de kroonplaten te doen, het is sowieso geen armoe. O-)
 
hier ook klaar met werken

fijne Kerstdagen voor degene die ik niet meer zie *:)
nu naar huis en zometeen kerstborrel :+
1474497_690120354352234_709601777_n.jpg
 
Even aanhaken.... fijn kerstfeest. *D

Vanavond bank-hangen en tv kijken, morgen eten met familie en 2e kerstdag werkt Kato dus dan is het een gewone dag, niets bijzonders.
 
Nieuw bandje erom, swingarm eruit, lagers gecontroleerd, achterkant van het motorblok voor een keertje kunnen schoonmaken, nieuwe kettinggeleider erop, alles weer terug. Vind het nou wel even mooi geweest voor vanavond.

Vanmiddag al wat met de vering lopen knoeien, geloof dat het orakel weer eens gelijk had. :')
 
Vanmiddag al wat met de vering lopen knoeien, geloof dat het orakel weer eens gelijk had. :')
gelukkig zijn er mensen die ik dat soort shit kan uitleggen. Tis best lastig om over veel dingen met niemand te kunnen praten en erg prettig als mensen je begrijpen :j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan