MF Gooi & Vechtstreek deel 145. Kerst, oliebollen & vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
murning

Eerste bloedvlekken al weer gemaakt -O-
Mijn ski avontuur wel overleefd, op een gekneusde duim na, maar gisteren met de mtb onderuit gegleden... beetje jammer weer zo'n eerste rit. Knie is stuk en bovenbeen geschaafd. En iedereen lachen op kantoor natuurlijk :Y :X

Ik moest wel meteen denken aan de mensen die in spijkerbroek of korte broek op de motor zitten in de zomer... Als ik nu al zo open lig door een val met de fiets... wat niet eens zo heel hard ging...
Je moet er niet aan denken hoe je er uit ziet als je met 50km/u over het asfalt glijdt..
 
Net bakkie op bij de eerste klant van het jaar. Na 2 weken kerstvakantie nu ff 3 weken aanwezig zijn voor de baas en dan maar ff een weekje op wintersport. Anders gaat er wel heel veel tijd in het werken zitten.
 
Heu :Z

Koffie is niet te zuipen op kantoor Zwolle.

@ Fox; je moet niet op je knieën door het bos kruipen, daar gaan ze inderdaad van kapot. |(
@ Xtra; lui varken, je nest uit brommers poetsen. B|
@ Girl; Ga jij effe lekker weekend zitten houden achter je bureau, dan kan je straks weer uitgerust thuis aan de slag. _O-


En dan nu weer verder met klanten bashen......... :W
 
Lex; nog gefeliciteerd!

terug van een weekendje weg naar valkenburg met m'n scouting stam.

verder weer een fout test je vriend gesprek op 538 geluisterd
 
Heu :Z

Koffie is niet te zuipen op kantoor Zwolle.
@ Girl; Ga jij effe lekker weekend zitten houden achter je bureau, dan kan je straks weer uitgerust thuis aan de slag. _O-

Snert koffie.... da's jammer..

Dat uitrusten is lekker.
Net bij de Praxis een accuschroefboormachine van Makita opgehaald (li-ion accu/14.4 V)
Crisisding weegt er godjandorie in.... dan is een halve kilometer toch nog wel een heeeeeeel eind. B|
 
Reminds me.... zit jij eerdaags nog weer in Oostenrijk bij de sneeuw?
Kan me herinneren dat je een paar jaar geleden niet zo ver van Konigsleiten af zat voor het werk. ;)
Net terug aus die heimat en volgende week maandag richting Innsbruck. week daarna königssee...
 
Snert koffie.... da's jammer..

Dat uitrusten is lekker.
Net bij de Praxis een accuschroefboormachine van Makita opgehaald (li-ion accu/14.4 V)
Crisisding weegt er godjandorie in.... dan is een halve kilometer toch nog wel een heeeeeeel eind. B|


Wablief?




Ah, der kaauw an hebben 8-)
 
Laatst bewerkt:
jonguh :/ Ro klaagt bij +10 al over kouwe tepels :/ :X


full
 
Zat me net af te vragen wat ik met m'n haar ging doen..
toch iets anders dan ktm oranje :Y
maar lang haar staat me wel :+ _O-

maar helaas.. Die foto telt niet :+
 
Die uit Den Haag waar je vrijdagnacht mee was?
 
Het is trouwens dat B2,5 over de AMA Supercross begon, maar is eigenlijk best de moeite waard om eens te kijken. Maken er wel een show van. :)
 
Goedemorgen allemaal.... da's even schrikken van die oranje bakkes :P


Gisterenavond kwam de stukadoor langs... dingen doorspreken... we zitten toch nog wat langer in de zooi dan gedacht. B| Nou ja.... kan er wel bij. Lost zich wel op. Vanavond bij pa en ma maar vragen of we daar even mogen bivakkeren... collega kwam ook al met het idee van het vakantiehuis van zijn schoonouders huren. Alleen dat ligt net uit de richting. Was een mooi alternatief geweest. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan